czwartek, 29 marca 2012

Zarabiaj na wypełnieniu ankiet

Tak, zarabiam :-) Już kilka razy doładowałam konto telefoniczne i kilka razy już przelewałam kasę na swoje konto bankowe.
Obecnie na naszym rynku jest ogrom firm, oferujące kasę za wypełnienie ankiet. W niektórych na ankiety czeka się tygodniami, z niektórych jest kilka ankiet tygodniowo. Ja, osobiście zapisana jestem w 5 i tyle mi starczy, i tak nieraz nie nadążam z wypełnianiem i przepadają mi, bo albo termin się skończył, albo osób już było za dużo.
Nie będę Wam wklejać wszystkich linków, znalazłam już stronkę ogólną:

http://www.ankietki.com/paneleinternetowe.htm

macie tu kilkanaście firm, uważam że sprawdzonych :-)

Powodzenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)