wtorek, 17 kwietnia 2012

Testuj Johnson Baby i wygraj pobyt w Spa

Przetestuj kosmetyki Johnson Baby i wygraj rodzinny pobyt w Spa

UŻYJ DO USYPIANIA MALUSZKA


Każdego dnia 10 pierwszych zarejestrowanych mam, które wypełnią i wyśląformularz zgłoszeniowy o godzinie 8.00, 12.00 i 17.00 otrzyma w prezencie JOHNSON’S® Baby Bedtime kojący płyn do kąpieli na dobranoc 500ml.

Spośród wszystkich zgłoszeń wybierzemy 150 mam, które dostaną od nas pełną gamę kosmetyków JOHNSON’S® Baby Bedtime do przetestowania. Wybrane 150 mam poprosimy o prowadzenie blogów, na których podzielą się opiniami i doświadczeniem ze stosowania rytuału na dobranoc dla swojego maluszka używając kosmetyków JOHNSON’S® Baby z linii Bedtime. Każda mama przez 2 tygodnie będzie stosowała rytuał na dobranoc JOHNSON’S®Baby Bedtime i będzie dzieliła się swoimi opiniami z innymi mamami.


Autorki 3 najciekawszych blogów zostaną nagrodzone voucherami na rodzinny wyjazd do hotelu Doktor Ireny Eris.

Dodatkowo 7 kolejnych mam prowadzących najciekawsze blogi zostanie wyróżnionych bonem o wartości 200zl do zrealizowania w sieci sklepów SMYK.

Zapraszamy do udziału!
Kliknij aby zapoznać z regulaminem konkursu 




http://www.johnsonsbaby.com.pl/bedtime,index.html?utm_source=emaluszki&utm_medium=mailing&utm_campaign=JBaby_Bedtime_04-05.2012

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)