czwartek, 11 stycznia 2018

Niesamowity prezent na Dzień Babci i Dziadka/Walentynki itp

Nie macie jeszcze pomysłu na prezent na Dzień Babci i Dziadka, to Wam dziś podpowiem ;-)

Ostatnio na Facebooku wyskoczyło mi zdjęcie łyżeczki z napisem Dla Babci, ponieważ w tamtym roku kupiliśmy babci super kubeczek, taka łyżeczka byłaby super uzupełnieniem ;-)

Oczywiście natychmiast napisałam do Pana i zamówiłam :-)








I co WY na to ?


Super sprawa!!

A jakie ceny ?

Już wklejam :


łyżeczki ze stali nierdzewnej, grawer wykonany indywidualnie z imieniem babci lub dziadka, łyżeczki mogą być używane, można je też myć z zmywarce
mała łyżeczka - 37 zł
widelec/nóż/łyżka do zupy - 45 zł za sztukę
opakowanie do łyżeczki malej - 3 zł
opakowanie do zestawu - 10 zł
wysyłka 10 zł


Jak szukałam ceny są naprawde super :-)

Ja tam wolę wydać kasę na prezent, który długo przetrwa, niż na bombonoerkę za 20 zł z 10 czekoladkami w środku.


Ogłoszenie Pana

Kubicki Patryk     (kliknij a przejdziesz na profil)

 jest tu:

https://www.facebook.com/groups/faceshopwroclaw/permalink/1933898633348070/?sale_post_id=1933898633348070&ref=messenger_share

ale chyba trzeba być członkiem tej grupy

WROCŁAW - Sprzedam / Zamienie / Oddam

ale zawsze można napisać do niego na PW i na pewno odpowie  :-)


P.S.

Post na jego profilu:




https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1681212231917275&id=100000855430576





Dopisek do postu :-)



Oto nasz prezent dla babci 



Wysyłka ekspresowa, opakowanie prześliczne... a w środku coś pięknego - pamiątka na zawsze :-)




Informuję, że obecnie pokazuje cuda na Walentynki ;-) ale okazało się, że mają swoją stronę, więc Was chętnie tam zapraszam



https://www.facebook.com/bijou.mima.kamienie.szlachetne/



Zdjęcie użytkownika Bijou-Mima.Zdjęcie użytkownika Bijou-Mima.

Zdjęcie użytkownika Bijou-Mima.Zdjęcie użytkownika Bijou-Mima.






1 komentarz:

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)