wtorek, 26 grudnia 2017

Wyniki testowania - bransoletka od Shipgratis.eu


Jakiś czas temu zamówiłam na stronie Shipgratis coś dla mnie, z myślą o przyszłej uroczystości, która mnie czeka

Otrzymałam ją w ramach współpracy ShipGratis.eu


To już chyba tradycja, że na przesyłke muszę czekać bardzo, a to bardzo długo, ale tym razem zaskoczyła mnie przed świętami, więc miałam prezencik pod choinkę :-)







Przecudowna bransoletka :-)






Opis ze strony:

Bransoletka, którą polubią kobiety uwielbiające wyrazistą biżuterię i dodatki. Ta bransoletka zaciekawi wszystkich od razu. Bogato zdobiona różnymi koralikami i zawieszkami. Do wyboru kilka kolorów i styli, wystarczy wybrać ten odpowiedni!



Zdjęcia nie odzwierciedlają tego piękna jak już masz ja w ręku. Jest cudowna :-)
Jak trzyma się ją w ręku jest strasznie ciężka... ale przecież ma tyle ozdób...chyba to normalne

Niestety nie wiem, czy to przez to że jest nowa... czy ja nie mam wprawy, nie udało mi się samej jej zapiąć na ręce, potrzebowałam pomocy








Szkoda, że trzeba długo czekać, ale jak zawsze warto, jeszcze nigdy się nie zawiodłam :-)


Polecam serdecznie. 





Link do produktu:


 Obecna cena to 25,44 zł

Kilka wzorów do wyboru. Ja wzięłam taki, aby mi pasował do sukienki.

Patrzcie jakie cuda :



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)