czwartek, 25 stycznia 2018

Naleśniki ziemniaczane coś innego i dobrego

Dziś dzień w domu, bez dzieci, z zupełnej ciszy... tego mi było trzeba. Choć oczywiście tydzień byłby lepszy ;-)


Z nudów zrobiłam Naleśniki Ziemniaczane


tak, tak dobrze czytacie.

Też byłam w szoku - że co...
Ale przepis rzucony na FB bardzo wpadł mi w oczy, więc go zrealizowałam, ponieważ zostały mi ziemniaki z obiadu ;-)



Składniki:

  • 1/2 kg ziemniaków
  • 15 dag mąki, czyli szklanka 
  • 3-4 jajka
  • 1 szklanka mleka
  • odrobina gałki muszkatołowej
  • sól
  • pieprz


Sposób przygotowania:

ugotuj ziemniaki w skórkach i wystudź
obierz i zmiel w maszynce do mięsa lub przeciśnij przez praskę
dodaj do nich mleko, mąkę, jajka, sól, pieprz i gałkę
dokładnie wymieszaj
na patelni rozgrzej olej i smaż naleśniki

podawaj z sosem pomidorowym, surówką lub duszonymi grzybami - tak było w przepisie, ale każdy może dodać to co chce..







Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)