czwartek, 8 września 2016

Wyniki testowania - Cinis Gwiazdki Mlekołaki od #Lubella

Chwaliłam się swoją paczuszką od Lubella, na FB puściłam kilka fotek.
Czas więc i na blogu coś napisać :-)



Na stronie Lubella można przeczytać świetny opis:


Płatki dziecięce Mlekołaki

Lubella Mlekołaki to źrodło MINERAŁÓW tylko z NATURY. Pochodzą one z wyselekcjonowanych składników - wysokiej jakości kakao, aromatycznego cynamonu lub naturalnego miodu. Ponadto zawarte w płatkach pełne ziarno jest naturalnym źródłem pożytecznego błonnika. To pyszne, pożywne śniadanie dla Twojego dziecka, a dla Ciebie oszczędność czasu – dzięki nim szybko i łatwo przygotujesz pyszny, wartościowy posiłek. Mlekołaki od Lubelli to doskonała porcja energii – dzięki niej Twojemu dziecku nie zabraknie sił na naukę, zabawę, sport, hobby… bo bycie dzieckiem to nie lada frajda i wyzwanie!



Wśród otrzymanych chrupek znalazły się Cinis Gwiazdeczki:






Płatki te od razu skojarzyły się ze znanymi płatkami Cinis (pewnie nie tylko mi ;-)

Płatki te zjedliśmy na śniadanko.



Jak widzicie po talerzach - zjedliśmy, ze mną włącznie ;-) z mleczkiem.






Z wielką przyjemnością je zjadłam, bo od zawsze lubiłam cynamon, a jeszcze dodany do takich ślicznych gwiazdeczek... mniam
Bardzo nam smakowały. 
Taka paczka starczyła nam na da takie śniadanka plus jeszcze zjedzone zostały na sucho.

Jak czytamy na opakowaniu produkt :

Skład

mąki 79,1%: pszenna pełnoziarnista 64,4%, kukurydziana; cukier, tłuszcz palmowy, glukoza, cynamon 1,5%, miód, sól, barwniki: karmel, karoteny; emulgator: lecytyny (z soi), aromaty, przeciwutleniacz: mieszanina tokoferoli


Można się pewnie doczepić do tego składu, ale większość płatków nawet z tych najlepszych firma, ma jakieś ALE..

Owszem czytam skład, ale dla mnie i ważne jest czy smakować będzie to moim dzieciom. 
A te bardzo smakowały :-)

Paczka 500g kosztuje ok 6,4 zł ale ostatnio dokupiłam je po 3,40 :-)

Polecam serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)