czwartek, 8 września 2016

Do przetestowania Jogobella na trnd





Na trnd kolejne zapisy do testów. Tym razem są to produkty Jogobella.
I tym razem najpierw kupujecie, a potem oni zwracają za wasze zakupy kasę.

Trochę dziwny to sposób, ale faktycznie - warunki chłodnicze i dostawa dobrych jogurtów to dla kurierów trudna sprawa.. miałam tego kiedyś przykład, że drugi raz musieli mi wysłać produkty, bo bałam się je zjeść, bo były ciepłe.


Ja nie biorę udziału, ale za Was trzymam kciuki

http://www.trnd.com/pl/


zgłoszenia przyjmowane będą do 12 września



4 komentarze:

  1. Tez wysłałam zgłoszenie i własnie czekam na przesyłke ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się dostałam do testów :) Zaskoczył mnie fakt, że te jogurty są naprawdę bardzo smaczne! Bardzo podoba mi się również fakt, że jest tyle wariantów smakowych, dzięki czemu każdy może znaleźć coś dla siebie. Według mnie najlepsza jest Jogobella Breakfast Strawberry, jednak wśród moich znajomych opinie są podzielone :) Mimo wszystko jest to wspaniała, a przede wszystkim smaczna przekąska:)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz z góry dziękuję.
Piszcie, bo to mobilizuje mnie do dalszej pracy :)

Im więcej komentarzy, tym większe zainteresowanie Firm - pamiętajcie :-)