poniedziałek, 5 października 2015

Wyniki testowania - Moje pierwsze wrażenie Buty od HOOY

Jakiś czas temu chwaliłam się, że dostałam się do testowania obuwia HOOY.


 Czekałam na nie z wielkim wytęsknieniem, mając pełno myśli - a czy będą fajne, czy będą wygodne...

Prawdę mówiąc, nawet nie myślałam, że się dostanę do testów - dlaczego? Bo napisałam, że już od lat szukam butów, takich do chodzenia cały dzień, po których nie będę płakać po ich zdjęciu z nóg, ponieważ mam haluksy. 

Już Wam kiedyś o tym pisałam. Przez nie ni mogę chodzić w szpilach, we wszystkich tych pięknych butach co stoją na wystawach w sklepach... bo moja noga do nich nie wejdzie :-( 
Moje buty muszą być szerokie i nie mogą mieć żadnych szwów na wysokości palca  





I tak w końcu doczekałam się butów od Firmy z niezwykłą nazwą :-)









Jest to młoda Firma, założona w 2011 roku.

A tak siebie opisują:




Hooy to marka skierowana do ludzi świadomych siebie i otaczającego ich świata, dostrzegających i, w dowcipny sposób, piętnujących mankamenty rzeczywistości, niebojących się powiedzieć głośno co ich drażni, denerwuje, zadziwia i śmieszy, nieliczących się z konwenansami i przyjętymi normami, świadomych obowiązujących trendów modowych, dbających o swój wizerunek, lecz jednocześnie podchodzących do niego z dystansem i poczuciem humoru.
Dlatego nasza kolekcja jest nieszablonowa, kolorowa, dowcipna i nieco prowokacyjna.










Ponieważ było już późno, nie miałam szans na zrobienie pierwszych fotek na spacerze... więc proszę się nie śmiać - są tu fotki "domowe"





Po nałożeniu czułam się jakbym miała w butach poduszki, aż nie mogę się doczekać wyjścia na bardzo długi spacer :-)

Moje buty to:

HOOY SPIDER 201402 012

Najnowszy model marki Hooy wykonany z najwyższej jakości skóry naturalnej zamszowej połączonej z materiałem tekstylnym i syntetycznym. Odpowiednie do codziennego użytku. Wyposażone w stabilizator pięty. Idealne uzupełnienie Twojej garderoby. Obuwie w rozmiarówce damskiej i męskiej.
Link bezpośrednio do bucików:

http://www.sportella.pl/Hooy-Spider-201402012.html




Zapraszam na ich stronę:

http://shop.hooy.eu/

oraz na Facebook:

https://www.facebook.com/HooySportswear/timeline 











1 komentarz:

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)