czwartek, 29 października 2015

Wyniki testowania - KREM DO RĄK VASELINE INTENSIVE CARE ALOE SOOTHE

Jakiś czas temu otrzymałam oto taki zestawik do przetestownia:



Prawdę mówiąc, miałam dostać z tej serii, ale inny na wzmocnienie paznokci ( Healthy Hands, Stronger Nails), ale otrzymałam ten - Aloesowe ukojenie dłoni, brzmi też fajnie.


Opis produktu:

- Nawilża, aby zregenerować suchą skórę
- Koi i wygładza suchą, podrażnioną skórę
- Wchłania się szybko nie pozostawiając tłustego uczucia
- zawiera filt SPF 15


A jaka cena?


Za 75 ml zapłacimy około 7 zł






Stosowałam ten kremik rano i na noc z rękawiczkami.
Doskonale się wchłania, nie pozostawiając tłustej warstwy na skórze, co jest super, gdy nie mamy czasu na na to, możemy szybko wrócić do wykonywanie codziennych czynności. Nasze ręce są bez efektu tłustych i klejących się rąk. Ślicznie pachnie, o dobrze dobranej konsystencji ułatwiającej aplikację. Krem łagodzi przesuszenia likwiduje szorstkość i nie szczypie, gdy miałam zadrapania na ręce, tak jak to bywa z innymi kremami.

Myślę, że jak będę miała szanse dostać go w sklepie, gdzie zawsze kupuję to na pewno się skuszę.

A na pewno poszukam tego do paznokci :-)


Polecam, warto wypróbować.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)