wtorek, 8 września 2015

Wyniki testowania PILOXIDIL VITAL Firmy Genexo od Pani Kasi

Jakiś czas temu dostałam do przetestowania Piloxidil vital firmy Genexo dzięki Pani Kasi z PR & New Media

Oczywiście najpierw poczytałam sobie o tym produkcie i byłam pod wrażeniem opinii. Ale czy i u mnie się sprawdzić, zaraz się przekonacie.





Jak działa Piloxidil vital? Opis ze strony

PILOXIDIL vital to preparat oparty na unikalnej formule hair BOOST* z dodatkiem kompleksu zawierającego cynk, selen, ryboflawinę, D-biotynę oraz wyciąg z ziela skrzypu polnego, którego składniki pomagają zachować zdrowe włosy i skórę.
Ponadto, składniki  preparatu PILOXIDIL vital pomagają chronić komórki przed stresem oksydacyjnym, czyli szkodliwym działaniem wolnych rodników, do czego dochodzi w wyniku oddziaływania takich czynników, jak: promienie słoneczne, zanieczyszczenie powietrza, farbowanie, czy suszenie włosów.
Zdrowe, dobrze odżywione i zadbane włosy lepiej znoszą czesanie i upinanie.
*  Formuła hair BOOST – unikalne połączenie substancji ziołowych i witamin.
PILOXIDIL vital – wzmacnia włosy od wewnątrz


Skład i dawkowanie


Formuła hair BOOST
Zawartość
w 1 tabletce / ZDS*
Zawartość
w 2 tabletkach / ZDS*
Wyciąg z korzenia żeńszeń (Panax ginseng)
60 mg **
120 mg **
Wyciąg  z owocu gorzkiej pomarańczy  (Citrus aurantium L)
50 mg **
100 mg **
L-arginina
50 mg **
100 mg **
Wyciąg z ziela mniszka lekarskiego  (Taraxacum officinale F)
25 mg **
50 mg **
Wyciąg z kłącza imbiru  (Zingiber officinale)
25 mg **
50 mg **
Wyciąg z liści zielonej herbaty  (Camellia sinensis O.)
22,5 mg **
45 mg **
Wyciąg  z kłącza ostryżu długiego (Curcuma longa)
15 mg **
30 mg **
Kwas pantotenowy (Witamina B5)
3 mg/ 50%*
6 mg/ 100%*
Chlorowodorek pirydoksyny (Witamina B6)
1 mg/ 71%*
2 mg/ 142%*
Tiamina (Witamina B1)
0,55 mg/ 50%*
1,1 mg/ 100%*
Pozostałe substancje czynne

Wyciąg z ziela skrzypu polnego standaryzowany na 7% krzemu
50 mg **
100 mg **
Tlenek cynku (odpowiada 7,5 mg cynku)
9,34 mg/ 75%*
18,68 mg/150%*
Selenian sodu (odpowiada 0,0247 mg selenu)
5,89 mg/ 45%*
11,78 mg/ 90%*
Ryboflawina (Witamina B2)
0,60 mg/ 43%*
1,2 mg/86%*
D-biotyna
0,05 mg/100%*
0,1 mg/ 200%*
* ZDS – zalecane dzienne spożycie
** ZDS – dla tych substancji nie zostało określone
Dawkowanie: 1 tabletka 2 razy dziennie, rano i wieczorem



Dlaczego Wam to wszystko wkleiłam, abyście zobaczyli, że składnikami są same zdrowe rzeczy.
Moje włosy po ciążach są w opłakanym stanie. Słabe, łamliwe i wypadające garściami. Szamponu szukam do tej pory.. żaden mi nie odpowiada...albo jeszcze bardziej przetłuszcza, albo wysusza.. albo dostaję takiego łupieżu, że wstyd na dwór wychodzić, bo aż się sypie ze mnie :-(
Tak więc, może tabletki coś mi pomogą...

Stosowałam je zgodnie z ulotką, czyli 1 tabletka 2 razy dziennie. Oczywiście, chciałam widzieć efekty już po jednej... ale nawet po tygodniu nic nie zauważyłam :-(

Efekty dopiero zauważyłam pod koniec listka. Już mi mniej włosów wypada niż kiedyś, nie łamią się przy czesaniu. 
I tak myślę, że po zastosowaniu następnego opakowania efekty będą o wiele większe.

I właśnie będę miała okazję to sprawdzić, bo właśnie dowiedziałam się, że wygrałam w konkursie, do którego i Was namawiałam :


Tak się cieszę :-))

Ale oczywiście i szukałam produktu w aptekach :-)
Cena opakowania w internecie jest bardzo rozpięta i jest od 11 zł do aż  27. 
Niestety w aptece u mnie tego nie posiadają, więc nie podam Wam . 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)