czwartek, 1 stycznia 2015

Wyniki testowania - Kalendarz 2015/2016 od BasTarget

W połowie grudnia otrzymałam e-maila:

Miło nam poinformować, że zostałaś wytypowana do testowania produktu: Kalendarze 2015/2016 Przesyłka zostanie nadana w ciągu dwóch dni od momentu niniejszego powiadomienia. 

I właśnie wczoraj go otrzymałam :-)











Jak dla mnie kalendarz jest SUPER. 

Kalendarz jest na dwa lata i to jest wielki plus... bo przecież czas tak szybko leci, że nawet człowiek się nie obejrzy, a tu już następny rok strzelił, a ja znowu bez nowego kalendarz..
Sympatyczne rybki ślicznie się prezentują, a kartki są tak powycinane, aby rybek nie zasłaniać. Kartki są na cały miesiąc - z dużymi cyframi, a pod spodem jest poprzedni i następny miesiąc. 
Lubię to w kalendarzach, bo mogę na jednej kartce mieć co mam pilnego w następnym miesiącu do załatwienia.
I w związku z tym, że są duże cyfry, to i można świetnie zaznaczyć terminy i nawet je opisać.

I jak widzicie na zdjęciach, nawet można było wstawić reklamy - które są świetne i wszystko jest napisane co trzeba :-)

Kalendarz wydaje się bardzo solidnie zrobiony i powinien przetrwać te 2 lata - ale niestety tego na dzień dzisiejszy nie mogę potwierdzić.

Dziękuję bardzo za możliwość jego przetestowania.


link do mojej recenzji na stronce:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)