czwartek, 22 stycznia 2015

Co pisać w zgłoszeniach do testowania

Witam

wiele osób zastanawia się co napisać w zgłoszeniach konkursowych. Już kiedyś chciałam Wam napisać przykłady, ale zawsze było jakieś ale... i jakoś do tej pory nie powstał post.

Ostatnio znalazłam post o tej treści na Testoland.pl. Pozwoliłam się zapytać, czy mogę to puścić w obieg - dostałam zgodę ;-)

Więc proszę o kliknięcie w link i zapoznanie się z tematem.
Świetny tekst i sprawdzony, bo ja od początku tak piszę i chyba są wyniki :-)


http://testoland.pl/chcialabym-przetestowac-produkt-bo-czyli-co-napisac-w-zgloszeniu-do-testowania-135/



I życzę Wam powodzenia, aby tych testowań było jak najwięcej :-)

Jeszcze tylko napiszę od siebie, nie zgłaszajcie się do wszystkiego... co dają. Zastanówcie się czy to Wam się przyda, nadaje... Nie zabierajcie szans innym.

Dlaczego o tym piszę, bo ostatnio było tak, że dziewczyna się zgłosiła do elektrycznej niani i się dostała... a ma synka 5 letniego... i co..przy testowaniu zmyślała, a produktu nawet nie otworzyła tylko na allegro wystawiła!!! MASAKRA
Albo zgłaszacie się na test produktu na alergie, a wcale jej nie macie..

Teraz tyle tego jest, że na spokojnie możecie wybierać :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz z góry dziękuję.
Piszcie, bo to mobilizuje mnie do dalszej pracy :)

Im więcej komentarzy, tym większe zainteresowanie Firm - pamiętajcie :-)