środa, 26 listopada 2014

Wyniki testowania - szczoteczka dla dzieci B-Brite


Moje dzieci od najmłodszych lat miały kupowane szczoteczki odpowiednie do wieku... więc przede wszystkim kolorowe, z rączką jako zwierzaczek, z nakryciem główki zwierzaczkiem. 
Ale co z tego jak te ząbki to ja musiałam im myć, bo w tym czasie one wolały się bawić :-/
Myślałam nad zakupem kompletu kubek-szczotka-klepsydra... ale klepsydra pewnie zaraz by się zepsuła (czytaj dzieci by sprawdziły jak tam piasek leci :-) )

Ostatnio zamawiałam leki przez internet i zobaczyłam w aptece szczotkę ze światełkiem migającym oznaczającym czas mycia.

Niczym bajkowemu Pomysłowemu Dobromirowi

  
zapaliła mi się żaróweczka.

I oto znalazły się u mnie w domu dwie nowe szczoteczki:


Opis ze stronki:

B-BRITE Szczoteczka dla najmłodszych z wbudowanym sygnalizatorem świetlnym.
Kolorowa lampka mrugając przez 60 sekund wyznacza minimalny czas szczotkowania zębów.
- Szczoteczki B-Brite mają wbudowany wskaźnik czasu "migania" szczoteczki.
- Migają przez zalecanych 60 sekund dla wyszczotkowania każdego rzędu zębów.
- Luksusowe włosie DuPont TYNEX.
- Łatwa w trzymaniu rękojeść dla małych rączek.
Szczoteczka dla dzieci od 3 roku życia.
Produkt dostępny w różnych wariantach kolorystycznych.




I jaka była reakcja dzieci?


Niesamowita :-)

Wytłumaczyłam po co świeci to światełko... że muszą tak długo myć wszystkie ząbki, aż szczoteczka przestanie świecić - to sygnał, że ząbki maja już czyściutkie.

Oczywiście zaraz odbyło się wielkie mycie ząbków - nawet kilkukrotne :-)





Nie musiałam myć ich sama, zrobili to sami .... i robią to nadal.

Co za niesamowita zmiana nastawienia :-)

Polecam serdecznie


Takie połączenie zabawy z higieną daje o wiele lepsze efekty. Uwierzcie
Kolorowa szczoteczka z wizerunkiem różnych zwierząt w ulubionym kolorze może stać się przyjacielem dziecka na długi czas.

Trwałość baterii określana jest przez producenta na 3 miesiące, po których należy wymienić szczoteczkę ze względu na zużycie włosia i według zaleceń dentystów :-)


Ja za swoje pierwsze szczoteczki dałam po 17 zł, ale ostatnio widziałam je w Rossmann i to w niższej cenie.

Szukałam polskiej stronki Firmy B-Brite ale nie znalazłam, ale mam to, warto tam zajrzeć :-)




2 komentarze:

  1. Świetne :) dla dzieciaczków to frajda. Mój syn co prawda uwielbia myć ząbki ale myślę, że taka szczoteczka zrobiłaby na nim wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To masz super.. moje w sumie też lubią... ale myły by z pół dnia jeden ząb, bo w tym samym czasie czymś muszą się bawić... nawet jak nie ma zabawek w pobliżu.. a to gąbka, a to ręcznik...
      a teraz to tylko szorują ;-)

      Usuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)