środa, 12 marca 2014

Wyniki testowania - Smaczek z Doliny Radomki od MB Gospodarstwo Sadownicze

Dziś znowu post sokowy :-)

Przed moim wyjazdem na zabiegi z dziećmi dostałam i nie zdążyłam się pochwalić,  ciężką paczuszkę od 



soki naturalne jabłkowe


a w niej:




W paczuszce były 3 opakowania soków jabłkowych:
  • Sok Smaczek z Doliny Radomki w opakowaniu Bag-inBox 3 l
  • Sok Smaczek z Doliny Radomki 750 ml
  • Smaczek z Doliny Radomki 250 ml.

Jak można przeczytać na ich stronie:

Firma Gospodarstwo Sadownicze MB Monika Bankiewicz, to dziecko naszego, wielopokoleniowego Gospodarstwa Sadowniczego TB Tomasz Bankiewicz, którego początki sięgają czasów dwudziestolecia międzywojennego. Obecnie ja i mój mąż Tomasz Bankiewicz jesteśmy trzecim pokoleniem, które kontynuuje tradycję rodzinną. Dziś nasze gospodarstwo ma 36 ha, z czego na około 24 ha znajdują się owocujące jabłonie, natomiast na pozostałym areale są szkółki, lasy oraz ziemia do rekultywacji pod sad [...] Jesteśmy gospodarstwem produkującym jabłka deserowe, które w 90% sprzedajemy na eksport. Do produkcji naturalnie mętnych soków kierujemy pełnowartościowy odsort od jabłka deserowego. Do produkcji nie przeznaczamy owoców zbieranych z ziemi, ponieważ zniszczenie niektórych bakterii glebowych jest trudne w procesie tłoczenia soków.



Od razu mamusia dorwała się do małej buteleczki i jednym ciągiem wypiła całą jej zawartość. Po prostu kocham soki.
I również tu, jestem 100% pewna zawartości, że jest tu tylko i wyłącznie sok :-)
a jakie wrażenia... o tym później

Już jestem mistrzem w obsłudze opakowania-pudełka :-)







Pamiętacie, w Royal Apple pudełko nazywało się tak samo i utrzymywało świeżość przez 30 dni.
A tu mamy takie info:

Jego trwałość w takim opakowaniu to minimum 10 dni po otwarciu - przy przetrzymywaniu w temperaturze pokojowej, a znacznie dłużej, bo około 3-4 tygodni - w warunkach chłodniczych.



Niestety w obu przypadkach nie napiszę, czy z tą świeżością to prawda, bo soki znikają po 2 dniach ;-)


Nie będę więc znów pisać, na czym polega fenomen tego pudełka :-)
Ale napiszę Wam jeszcze jednym plusie, o których nie wiedziałam jeszcze przy soku Royal Apple
Natomiast pudełko można wykorzystać do wielu worków.

Tak, tak. Można nabyć same worki z kranikiem, bez pudełka.. jakoś w sklepie tego nie zauważyłam, ale na Allegro-zaraz ;-)

Nie będę też pisać o zdrowotnych właściwościach jabłek, bo chyba każda osoba powinna o tym doskonale wiedzieć.

Moje pierwsze wrażenie po wypiciu soku...

Tak jak napisałam na górze, jest to na pewno 100% sok jabłkowy, naturalnie mętny.
Jak dla mnie za słodki, ale dla dzieci "przepyszny-wyśmienity", jak pisze producent - słodkość zależy od doboru odmian jabłek, więc akurat trafiłam na te słodziuteńkie jabłuszka :-)

Moi mali testerzy odgadli od razu że to jabłkowy soczek.. ale potem zmienili zdanie widząc opakowanie... Ciekawi? Obejrzyjcie filmik





Chcecie poznać Firmę, to zapraszam na ich stronę:


Można tam znaleźć informację, gdzie ich soki można nabyć:


Niestety nie do zdobycia u nas :-(
Mają słabą dostępność, ale mam nadzieję, że niebawem się to zmieni
Niestety ceny też nie podam, bo nie znalazłam...


Czekam aż Firma ruszy z masową sprzedażą, niech w końcu każdy się przekona, co to znaczy 100% sok, a nie te podróby ze sklepu.



Ja ze swojej stronie bardzo chcę podziękować właścicielce Firmy, Pani Monice za możliwość przetestowania tych soczków i podziwiam, jak Pani to robi,  4 dzieci, Firma..Moje Wielkie Gratulacje.
No i czekam na Pani stronkę na Facebooku.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)