sobota, 28 grudnia 2013

Konkurs na blogu przedłużony do 04.01.14

Witam po świętach


Najedzeni ? Bo ja tak. Choć w  tym roku zrobiliśmy o wiele mniej jedzenia :-) W końcu nic się nie zmarnuje


Jest strasznie małe zainteresowanie konkursem.
Czy Wam się nagroda nie podoba? Czy to przez te święta?

Przedłużam więc konkurs o tydzień.

Czyli do 04.01.14.

Mam nadzieję, że uzbiera się choć 15 osób

Pamiętajcie o polubieniach, sprawdzam to :-)





http://graz197411.blogspot.com/2013/12/candy-z-akademia-umysu.html


6 komentarzy:

  1. myślę, że warto wziąć udział- szczególnie jak ktoś ma dzieci;)
    obserwuję (dzikuska26) i liczę na rewanż

    http://swiatdzikuski26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję i ja :-)
      i nie trzeba mieć swoich dzieci - przecież są dzieci w dalszej rodzinie i ta gra to świetny prezent :-)

      Usuń
  2. mam taką nadzieję, bo nagroda przecież super

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udział, nagrodę bym chciała przeznaczyć dla siostry młodszej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój synek kończy 5 miesięcy dla niego to chyba za wcześnie na takie gierki :)

      Usuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)