wtorek, 7 sierpnia 2012

Dziś dzień poszukiwań :-))


Ponieważ mam już swoją ilość fanów, może oprócz konkursów i testów napiszę coś o sobie, co robiłam itp. Pewnie mało tego będzie, ale zawsze coś.

Dziś niestety nie miałam czasu na uzupełnieniu jakiś konkursów, więc wybaczcie. Dziś musiałam załatwić parę spraw, bo od września dzieci idą do przedszkola. Dostałam długą listę, co muszę do niego kupić
bloki, bloki techniczne, kredki, mazaki, farby itp.
Ponieważ nie mam zbyt wiele kasy na ich wydanie, poprosiłam koleżankę ze sklepu papierniczego o przygotowanie takich 3 kompletów. Tak, 3... ona też się zdziwiła. Ale dowiedziałam się, że większość prac i tak dzieci wykonują w domu jako zadania domowe, więc muszę mieć to wszystko w domu :-))
A... jeszcze dziś dowiedziałam się o tym że muszę wykupić NNW dla nich, więc teraz tego szukam, gdzie najtaniej, a solidnie.
Oj, aż się boję. Nie wiem, jak u Was, ale ja za 7 godzin na dwójkę będę musiała płacić ponad 500 zł za przedszkole i zawsze jest coś dodatkowo...

Okej, na dziś kończę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)