piątek, 31 sierpnia 2012

Dzień Blogera

Dziś niezwykły wpis. Świąteczny

DZIEŃ BLOGERA.

Hmm, nawet nie wiedziałam, że i takie święto wymyślili.
http://www.blogday.org/pl.htm
Zasady, jak poczytacie proste, ale jak mam znaleźć 5 dobrych blogów? Jestem początkującą :-)
Tak więc, w tym roku jednak nie wezmę udziału. Blogerzy wybaczcie mi :-)


Blog założyłam już dawno, ale nie opublikowałam.
Bardzo bym chciała aby mój blog był inny od pozostałych. Ale jak na razie, pewnie kiepsko mi to idzie :-(
Nie wiecie, ale pisałam kiedyś pamiętnik z moich ciąż i narodzin. Ale jak parę osób, "znajomych" na mnie naskoczyło... skasowałam, ale w Wordzie sobie to wkleiłam. Teraz tak myślę, dlaczego ich posłuchałam...
Pewnie nie ja jedna nie ostatnia. Piszę to co w danym momencie czuję, co myślę. A że inne osoby to inaczej odczytują i dopowiadają... to już nie moja sprawa.
To był mój blog, unikatowy... Co nie?

Ponieważ chcę testować i dostawać gratisy... założyłam owy blog. Takich blogów z dnia na dzień powstają miliony i jak tu być unikatowym ?
Teraz, jakbym miała pisać tylko o wynikach testowania, to moje wpisy pojawiały by się raz na kilka miesięcy... niestety, nie chcą już tak bardzo wysyłać swoich produktów... Dziwne... bo przecież opisując, skłaniam kilka osób do zakupienia tego, czyż nie?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)