niedziela, 25 marca 2012

Regenerujący Balsam do ciała SOS 48 h


W sumie to nie ja dostałam się do testowania, tylko moja mama, ale otrzymała Balsam oraz 10 próbek, więc i ja skorzystałam. Pracuję w sklepie spożywczym. Moje ręce zrobiły się strasznie suche, a pomiędzy palcami jakby jakieś ranki. Stosowałam różne kremy i na chwilę mi pomagały, a potem na nowo. Po pierwszym zastosowaniu owego Balsamu, moje ręce stały się gładkie, aż czułam to nawilżenie.... coś niesamowitego. Po 2 dniach moje ręce wróciły do poprzedniego wyglądu a i zniknęły owe ranki. Ten Balsam to jakiś cud... Poleciłam go już moim koleżankom z pracy i one również są zaskoczone natychmiastowym działaniem. Koszt Balsamu to 20 zł, ale wolę wydać tyle, niż jak do tej pory kupowane tańsze kremy, co w ogóle nie dawały żadnych efektów.
Moja mama może jeszcze wygrać zestaw kosmetyków - jeśli pomożecie kliknąć że rada była POMOCNA! przy Krystynie
http://www.nivea.pl/Porady/ext/pl-PL/body-sos?a=pokazopinie&i=1572&cid=deeplink-NIVEA_SOS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)