wtorek, 16 kwietnia 2024

Pierwsze wrażenia z testowania kapsułek Ariel PODS+Extra Clean Power

 Pewnie nie tylko ja, chcę sobie ulepszyć życie. Nie tracić czasu na wymagane rzeczy np. na pranie.

Używając proszku, często musiałam prać to samo ponownie, bo ślady białego proszku zostawały na moim praniu. Za dużo do pralki też nie mogłam dam, bo w ogóle się nie dopierało i tak spędzałam przy pralce cały dzień...


W opisie do testowania były same plusy, które bardzo mnie kusiły, aby to wypróbować.

"Kapsułki Ariel PODS+Extra Clean Power usuwają zabrudzenianawet podczas prania przy pełniejszym załadunku. Mają wyjątkową siłe czyszczenia tkanin nawet w niskich temperaturach a do tego nadając im świeży zapach. Dopierają, bez wstępnego prania czy namaczania, nawet 7-dniowe, zaschnięte plamy. W kapsułkach wykorzystano specjalnie opracowaną i opatentowaną technologię COOLCLEAN"


I tak pierwsze pranie wykonane.

Do pustego bębna dałam 1 kapsułkę i zasypałam ją praniem, zostawiając miejsce, aby woda ze środkami z kapsułki mogła swobodnie krążyć




Zapach unosił się po całym domu, a gdy wyciągnęłam pranie to było jakbym popryskała dom perfumami. Pranie nie było poplamione, więc tą funkcję kapsułki nie mogłam sprawdzić. Ale mi to wystarczy, że zakochałam się w nich od pierwszego prania.

Teraz porozdawałam próbki, w postaci 1 kapsułki i czekam na opinie znajomych


#ArielPods #Ariel #KapsulkiAriel #ArielvsPełniejszaPralka #prezent

Trzymaj zawsze poza zasięgiem dzieci. Dowiedz się więcej na www.keepcapsfromkids.eu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)