niedziela, 19 lutego 2017

Moje postanowienia noworoczne czas realizować ;-)

Wiosna idzie już wielkimi krokami i pewnie jak każda dziewczyna myśli o sobie, aby pozbyć się paru kilo... u mnie zostało jeszcze parenaście   kilo

Na szczęście po Drenfast pozbyłam się 15 kg nadwagi, która już była dla mnie udręką.

Ostatnio nawet ponownie go zakupiłam ale niestety już nie widzę aby mi pomogło, no cóż - nadmiar wody już pewnie nie mam, teraz pozostaje pozbyc się tej zwisającej skóry :-(

No cóż, trzeba popatrzeć prawdzie w oczy - do sylwetki jak miałam naście lat już na pewno nie wrócę :-(

Od pewnego czasu staram się patrzeć na to co jem.
Nie, nie stosuję żadnej diety...

Wstaję przed 5.00 jem śniadanie. W pracy mam 15 minutową przerwę, gdzie w biegu pije się jakąś kawę i zje bułkę, a jak wracam do domu to już 15, więc jem obiad i koło 18.00 kolację i potem zero jedzenia, bo mój organizm tak się już przyzwyczaił, że nic po tej godzinie nie chce :-)

A w pracy dzwiganie, schylanie... istna gimnastyka..

Niestety 87 na wadze nie chce zniknąć :-(

Ostatnio udało mi się schudnąć 2 kg, ale pewnie to przez stresy...

Moje koleżanki namawiają mnie na dietę aloesową, ale koszt 1 cześci to 600 zł!!

Nie, to na pewno nie dla mnie, nie stać mnie :-(

W internecie znalazłam bardzo prostą miksturę, po której ponoć chudnie się 2 kg w tydzień...

Hmm.... czy nie uważacie, jakby to było prawdą, to Firmy oferujące SUPER DIETY padły by :-)

Słyszeliście o miksturze - cynamon z miodem?

Wpiszcie w google pełno tego wyskoczy.

Tak więc od 3 tygodni ją piję i co... i nic jak na razie, ale fakt czuję się lepiej

Trzymajcie za mnie kciuki, abym choć zchudła następne 10 kg :-)

........


Oj, właśnie słyszę jak wiele z Was mówi - zacznij ćwiczyć...

Hmm.. powiem Wam - kupiłam płytę Chodakowskiej... ćwiczyłam kilka razy, a potem brakło czasu
kupiłam Twister z linkami... hmm nie mam do tego siły

Wczoraj ćwiczyłam z Fit Matka Wariatka - 5 minut na brzuch i wiecie co - to chyba ćwiczenia dla mnie.
Po wczorajszych 5 minutach zdychałam z pół godziny :-))

Proste ćwiczenia a tyle dają.

Tak więc moje postanowienie - to robić je codziennie - wieczorem, przed pójściem spać :-)


Polecam i Wam

https://www.facebook.com/fitmatkawariatka/?fref=ts




.........

Ale się rozpisałam, ale ten ROK BĘDZIE MÓJ!!




...........


Firmy ze Zdrową Żywnością zapraszam do współpracy.
Bardzo chętnie wypróbuję, czy faktycznie są takie SUPER :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)