poniedziałek, 13 lutego 2017

Kosmetyki z 30 % zniżką - zapraszam

W ramach przypomnienia, bo pewnie wiecie że są różne firmy kosmetyczne typu AVON. Ja jestem uczulona na wiele kosmetyków AVON, więc szukałam czegoś innego i natrafiłam na MARIZA. Wypróbowałam tam chyba wszystkie kremu i żaden mnie nie uczulił.
Może i nie ich konsultantką, ale jestem Klientką bezpośrednią, która może u nim kupować z 30% zniżką a nawet nie raz o wiele większą :-)

Poniżej obecnie obowiązujący katalog - do końca lutego, a na samym końcu super oferta dla zarejestrowanych osób :-)




































A takie oferty otrzymujemy co miesiąc:






Chcesz z niej skorzystać - zapraszam do rejestracji, to na prawdę nic nie kosztuję.
Jestem w Klubie już od 2013 roku




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)