środa, 15 czerwca 2016

Konkurs Lipton Jeloł! Pisz & Love

Kiedyś pisałam, że jestem miłośniczką herbat. Ostatnio stojąc przy półce zobaczyłam herbatę:



Może Wy powiecie, no co... zwykła herbata.. ale ja maniak konkursowy, zwróciłam uwagę na napis:

Dziel się optymizmem i zgarniaj nagrody!

Dlatego szybko wgłębiłam się i polecam konkurs Pisz&love

Info ze strony odnośnie konkursu:

Akcja pod hasłem Jeloł! Pisz&Love to konkurs dla osób pełnych pozytywnej energii, które pragną zarażać optymizmem i wprawiać innych w dobry nastrój. Aby wziąć udział w akcji wystarczy wejść na stronę www.piszandlove.pl i dać się ponieść swojej kreatywności. Zasady są proste i przejrzyste. Wystarczy stworzyć krótkie, radosne i optymistyczne hasło, które wywoła uśmiech. Hasło, które pozwoli dzielić się radością i cieszyć się życiem. Warto postawić na fantazję, dobry humor, grę słów, skojarzenia i innowacyjność. Hasło powinno się składać z nie więcej niż 60 znaków. Tyle bowiem można umieścić na zawieszce klasycznego Lipton Yellow Label. Jest o co walczyć, bo 100 zwycięskich haseł pojawi się na zawieszkach limitowanej edycji herbaty Lipton Yellow Label dostępnej w regularnej sprzedaży w czwartym kwartale 2016 roku, konsumenci będą mogli wybierać spośród opakowań zawierających 25, 50, 75, 88 i 100 saszetek. Dodatkowo 10 najlepszych haseł znajdzie się na banerach kampanii na stronach internetowych. W charakterze nagród będą też vouchery do Katalogu Marzeń (https://katalogmarzen.pl/ ) oraz wyjątkowe termiczne kubki Lipton, dzięki którym można delektować się smakiem herbaty w każdej chwili – podczas spaceru, pikniku, wypadu na miasto czy długiej podróży.

Tak więc do dzieła - wpisywać hasła :


http://www.piszandlove.pl/#fifthPage




Warunki konkursu oraz regulamin dostępne na stronie www.piszandlove.pl
Zgłoszenia można nadsyłać do 26 czerwca.
Dobra zabawa dla wszystkich uczestników i satysfakcja dla zwycięzców gwarantowane!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)