poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Wyniki testowania - Portfel ze zwierzaczkiem od ShipGratis.eu

Jakiś długi... czas temu zamówiłam na stronie Shipgratis niespodzianki dla dzieci

Otrzymałam ją w ramach współpracy ShipGratis.eu





Co to jest, pewnie spytacje.


Otóż to są portfele.  Tak, tak.. nie żartuję. Śliczne co nie?


Już od jakiegoś czasu rozglądałam się za portfelikami dla dzieci, bo non stop jakieś pieniądze do szkoły muszą nosić. Do tej pory dawałam im do woreczka i do piórnika, ale co sobie Pani Nauczycielka pomyśli. W sklepach te portfeliki dla dzieci to wielka porażka. Jedyny plus to to że mają jakieś rysunki z ulubionych bajek. Ale co z tego, jak zaraz odrywał się zatrzep, albo zamek urywał
 



Moje dzieci na początku znalazły takie zastosowanie :





Mają pomysły :-)
Ale faktycznie te rysunki na portfelach są takie śliczne... po co je chować do torby :-))


To jest druga ich strona:






Na jednym jest to samo, a na kotku jest milutki misiu...Asia non stop chodzi i mizia się po twarzy :-) 




Tak wygląda w środku:



 Są bardzo dobrze zrobione i na pewno po kilkunastu razach otwierania, zamykania - zamek się nie zepsuje, ani w środku nie zrobi się dziura.

Jak widać na fotkach - portfel nie służy tylko do wkładania pieniędzy, można przecież powkładać zabawki :-)



A jak pisałam wcześniej, portfeliki te są tak śliczne, że aż żal je chować do torby... więc sprytna mama znalazła smycze i tym sposobem, dzieci mają zwierzaczki na szyi... i na pewno nie zgubią :-)







A cena? 

Obecnie trwa promocja i za 16,80 zł możesz sprawić swojemu dziecku taką oto niespodziankę :-)
Normalna cena to 29,60 więc warto dziś zamówić.





4 komentarze:

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)