piątek, 1 kwietnia 2016

Wyniki testowania - Krem i serum Revitalift Filler [HA] od L'Oreal Paris #jestemtegowarta

Jakiś czas temu chwaliłam się, że L'Oreal wybrał mnie do testów Kremu i serum Revitalift Filler [HA]
 Niesamowicie się ucieszyłam. Bardzo kremy L'Oreal mi odpowiadają, ale bardzo rzadko mają promocje w sklepach, a wiecie jak to jest, jak się ma dzieci... każdy grosz się liczy i przede wszystkim kupuje się dla dzieci, o sobie myśli się na szarym końcu.

I w końcu dotarła do mnie paczuszka, o takiej zawartości:



 

Pełnowartościowe produkty oraz ogrom próbek dla znajomych.  Próbek rozdawałam po kilka na osobę, bo cóż ktoś może mi powiedzieć po jednorazowym zastosowaniu :-)



Opis ze strony:

Krem Anti-Age Hialuronowe Wypełnienie - L'OréalParis ma najwyższe stężenie kwasu hialuronowego, jakie kiedykolwiek zostało użyte w kremie L'Oréal Paris dla efektu wypełnienia zmarszczek.
Jego wyjątkowa formuła wzbogacona o fibroxyl, ujędrniający wyciąg pochodzenia roślinnego, stopniowo zwiększa objętość skóry.
Skoncentrowane Hialuronowe Serum Wypełniające ma dziesięciokrotnie wyższe stężenie kwasu hialuronowego, jakie kiedykolwiek zostało użyte w kremie L'Oréal Paris. Wypełnia zmarszczki i przywraca skórze gęstość, a twarz staje się gładsza i nabiera objętości.
Innowacyjny aplikator za każdym razem dozuje identyczną dawkę serum. Chroni formułę kremu przed dostępem powietrza i światła oraz zapewnia optymalny komfort dozowania.
KOMPLEKSOWA PIELĘGNACJA
Dla kompleksowej pielęgnacji skóry po zastosowaniu serum nałóż Krem Revitalift Filler [HA]. 


W dołączonej książeczce pokazano nam jak prawidłowo nakładać krem i serum.


Stworzona nam stronę, gdzie nie tylko wpisywało się raporty, ale i było wiele rad i informacji.
Z kampanii jestem niesamowicie zadowolona i na pewno będę szukać tych produktów w sklepie.

A dlaczego?

Jak każda kobieta uwielbiam ozdoby. A opakowanie kremu i serum jest przecudne. Czyż nie?

 W końcu po użyciu kremów przeciwzmarszczkowych coś zauważyłam, naprawdę działa. Może na początku nie było tego bardzo widać, ale już po kilku dniach zmniejszyły mi się cienie pod oczami, a kurze łapki bardzo zmalały. Teraz po użyciu całego kremu mogę napisać, że nawet to moje wielkie zmarszczki na czole się o wiele zmniejszyły. Skóra stała się bardziej nawilżona, stała się taka wygładzona, jędrna. Moja skóra stała się taka milutka w dotyku. Po żadnym wcześniej używanym kremie nie miałam takiego uczucia. Jestem w niesamowitym szoku. Ma delikatny zapach, w ogóle nie drażni mnie i nie powoduje, że płacze :-) Szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej skóry.







W sumie używałam przy tym Serum rano i wieczorem, pewnie i to spowodowało, że moja skóra na prawdę odmłodniała.

Nigdy wcześniej nie używałam Serum. To dla mnie zupełna nowość. Nie mam porównania więc z innymi i nie wiem w jakim opakowaniu jest. To Serum jest w takiej strzykawce. Każdorazowo po przyciśnięciu wylatuje tyle samo produktu, więc na każdą partię twarzy nakłada się tyle samo. Super sprawa. 




Po pierwszym zastosowaniu zaraz nałożyłam krem, więc zbytnio nie mogłam nic poczuć. Ale jak na noc zastosowałam samo Serum poczułam takie natychmiastowe naprężenie, nawilżenie. Nie umiem tego dokładnie opisać. Ale to faktycznie jakbym wstrzyknęła sobie w twarz jakiś wypełniacz. Super uczucie :-) 


I pewnie ciekawi jesteście cena tych kosmetyków.

Nie wiem dlaczego jest taka duża rozbieżność, ale krem o pojemności 50 ml waha się między 38 zł aż do 55 zł a serum o pojemności 16 ml od 47 do 61 zł.

Tak więc warto polować na jakieś super promocje.

Spróbujcie, bo na pewno warto



 


2 komentarze:

  1. Wygląda ciekawie, na pewno jest dobry jak sama marka wskazuje, ale w tej chwili nie na moją kieszeń :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak i na moją, dziś w Rossmann widziałam je po 44 zł, liczę że znowu będzie jak kiedyś super promocja 😊

      Usuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)