piątek, 6 listopada 2015

Herbaciana rewolucja - Tea Infusion Skincare

Wiecie już, że bardzo lubię herbaty, pisałam o tym już nie raz, więc jak otrzymałam informację o tym... nie mogłabym się z Wami nie podzielić :-)





HERBACIANA REWOLUCJA W KOSMETYCE – TEA INFUSION SKINCARE

28 października 2015 w eleganckich wnętrzach Hotelu Bristol odbyła się prezentacja prasowa będąca jednocześnie światową premierą najnowszej marki pielęgnacyjnej  Tealogy. To unikalne kosmetyki powstałe  na bazie rewolucyjnej technologii wykorzystującej wysoko skoncentrowany napar z różnego rodzaju herbat. Właśnie z miłości do herbaty i jej wspaniałych właściwości powstał pomysł stworzenia tych wyjątkowych kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała, o czym opowiedziała twórczyni marki Pani Cecilia Garofano.  Uczestnicy spotkania byli oczarowani prezentowanymi kosmetykami, ich ekskluzywnymi formułami i niepowtarzalnymi zapachami. Marka Teaology dostępna jest wyłącznie w PERFUMERIACH DOUGLAS











 Napiszę krótko - szkoda, że PERFUMERII DOUGLAS u mnie nie ma... ale jak tylko będę w większym mieście nie omieszkam się tam udać... muszę kupić jakiś kosmetyk z tej serii.. bo nie wytrzymam :-)  

A jak Wam się podoba taki pomysł? 

1 komentarz:

  1. Bardzo zaciekawiła mnie ta seria kosmetyków , zanim kupię i przetestuję , poczytam jeszcze opinie ;*

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)