piątek, 24 lipca 2015

Wyniki testowania - Składany nóż od Shipgratis


W ramach współpracy z ShipGratis.eu

wybrałam sobie Składany nóż wielkości karty do portfela





Wybrałam właśnie go, bo w pracy mi jest bardzo potrzebny nóż, aby przecinać folię, papier. Takim mały jarzynowy, to zawsze się pocięłam, bo zapominałam do której kieszeni wkładałam , no i potem ała :-)
Więc, jak tylko go zauważyłam, właśnie o niego poprosiłam

Opis ze strony:


Jeśli często nosicie nóż z praktycznych lub obronnych powodów to na pewno przeszkadzają wam duże rozmiary ostrza. Ten składany nóż jest cieńszy i lżejszy niż inne noże, schowacie go do portfrela. W złożonym stanie ma wielkość karty płatniczej. Nierdzewne metalowe ostrze zapewnia długą trwałość. Ostrze jest kryte, nie możecie się więc zranić w ciągu noszenia noża

Gdy otrzymałam go, długo się zastanawiałam jak go rozłożyć :-)
A to takie proste:
 









A czy tnie?
Pokażę na kopercie bąbelkowej. Pierwsze zdjęcie - nóż pięknie przeciął papier, a na drugim - to już papier z folią bąbelkową. Bez żadnego problemu :-)




Nie wiem jak Wy, ale ja jestem nim bardzo zachwycona :-)

I naprawdę mieście się w portfelu:





Tak więc, mam nowy gadżecik  - bardzo przydatny

Obecnie jest on w promocji za 18,40 zł




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)