środa, 18 lutego 2015

Wyniki testowania - mydło Dove od BabyBoom.pl

 Chwaliłam się po kremach i farbie, że dostałam się do następnego testowania.
 Oto dziś będzie jego recenzja :-)

O zapisie do testowania pisałam Wam tutaj:

http://graz197411.blogspot.com/2015/01/do-przetestowania-mydo-dove.html

Tych mydełek było 480 szt, więc i duże szanse.. nie wiem, kto jeszcze z Was skorzystał, ale ja się dostałam i taką przesyłkę otrzymałam:





Otrzymałam od n ich e-maila, że testowanie mam dokonać myjąc przez tydzień twarz owym mydłem.

Troszkę się zdziwiłam, bo przecież wszędzie piszą, aby do twarzy nie używać mydeł...

Nie znam mydła Dove, znam ja z reklamy. Nigdy nie skusiłam się do jej kupienia, dlaczego - cena! Wolałam kupić te za 1,50.

Na stronie zgłoszeniowej można było trochę o nich poczytać i pozwolę sobie tutaj wkleić tekst, bo jest świetny, sama lepiej bym nie napisała :-)



Na twarz nakładamy kremy oraz kosmetyki do makijażu. W ciągu dnia gromadzi się na niej wiele zanieczyszczeń pochodzących z otoczenia: drobin kurzu, pyłu, a także naturalna wydzielina łojowa - sebum.
Po kilkunastu godzinach mieszanina ta może czopować ujścia gruczołów, stanowić źródło podrażnień czy być pożywką dla infekcji. Dlatego staranne usunięcie makijażu wraz z osadzającymi się na nim zanieczyszczeniami jest tak istotne każdego dnia.

Jest wiele sposobów oczyszczania skóry, ale dla większości ludzi uczucie czystości i odświeżenia daje tylko mycie twarzy wodą. Dla kondycji skóry jest bardzo istotne, jakiego produktu użyjemy wraz z woda do zmycia z twarzy makijażu i codziennych zanieczyszczeń.
Sięgnięcie po zwykłe mydło może jednak spowodować znaczne przesuszenie i podrażnienie skóry. Powodują to silne detergentowe substancje zawarte w zwykłych mydłach, które agresywnie działając na powierzchnię skóry, usuwają zanieczyszczenia, jednocześnie wypłukują naturalne lipidy, spajające komórki naskórka i pokrywające jego powierzchnię jako bariera ochronna. Zwykłe mydła mają także silnie zasadowe pH, co powoduje zaburzenie lekko kwaśnego odczynu skóry, upośledzając jej właściwości obronne przed infekcjami.
Bezpieczną alternatywą jest kostka myjąca Dove, która zawiera łagodny surfaktant izotionian oleju kokosowego, który połączony jest z cząsteczkami kwasów tłuszczowych, tworząc molekuły DEFI (Directly Esterified Fatty Isethionate). Jest to innowacyjna technologia, pozwalająca na skuteczne oczyszczanie skóry bez naruszania równowagi lipidowej naskórka.
Dodatkowo zawarte w kostce myjącej Dove kwasy tłuszczowe, uzyskane z naturalnych tłuszczów, olejów i wosków roślinnych, pomagają uzupełnić fizjologiczne lipidy naskórka i zregenerować ochronny płaszcz lipidowy w trakcie mycia skóry. Neutralne pH kostki Dove zapewnia prawidłowy odczyn powierzchni skóry gwarantujący jej zdrowe funkcjonowanie.

Kostka myjąca Dove charakteryzuje się bardzo dobrymi właściwościami myjącymi. Doskonale się pieni i delikatnie zmywa z twarzy kurz, brud, wydzielinę gruczołów łojowych i potowych, a także makijaż. Badania porównujące skuteczność usuwania z powierzchni skóry kosmetyków kolorowych, takich jak podkłady czy pomadki wykazały, że kostka myjąca Dove pozwala znacznie lepiej oczyścić skórę w porównaniu z emulsjami myjącymi.  W kostce myjącej Dove wykorzystano bardzo łagodne syntetyczne substancje powierzchniowo czynne, co pozwala zastosować ją także do zmywania bardzo wrażliwych okolic, takich jak skóra wokół oczu, co znalazło potwierdzenie w przeprowadzonych badaniach tolerancji.

Mycie twarzy wydaje się być prozaicznym zajęciem, które wykonujemy odruchowo, nie przywiązując większej wagi do szczegółów. Możemy jednak zmienić tę rutynową czynność w chwilę przyjemności, swoisty rytuał piękna, który pomoże skórze zyskać ładny i zdrowy wygład, a nam da lepsze samopoczucie.
Kostka myjąca Dove tworzy kremową, obfitą pianę, która nie tylko dobrze zmywa zabrudzenia, ale jest także jedwabiście miękka i przyjemna dla skóry. Różnorodne zapachy kilku wersji kostki Dove pozwalają oddziaływać na zmysły, wyciszając i relaksując przy wieczornym demakijażu (masło shea z wanilią), regenerując i stymulując (niebieska figa i owoc pomarańczy) czy energetyzując i pobudzając w trakcie porannego oczyszczania (ogórek i zielona herbata).
Kostka myjąca Dove, ze względu na łagodne działanie i skuteczne oczyszczanie, jest polecana także do mycia skóry z problemami. Szczególnie kostka Dove Pure&Sensitive rekomendowana jest dla skóry suchej, alergicznej, wrażliwej, naczyniowej czy trądzikowej, ponieważ nie tylko chroni naturalne lipidy naskórka w trakcie mycia, ale dodatkowo dostarcza aktywnych składników zwiększających nawilżenie. Dzięki temu wzrasta zdolność do zatrzymywania wody w naskórku, a skóra staje się bardziej gładka, elastyczna i zdrowa.

Mam nadzieję, że doczytaliście.

Cóż mogę więcej napisać.. to, że to faktycznie prawda :-)


Dawna nie używałam mydła do mycia twarzy.. bo tak zalecali, więc było to samo mydło lub jakiś tonik do zmycia makijażu. Troszkę obawiałam się reakcji mojej skóry, ale już po pierwszym zastosowaniu zaskoczyło mnie to że nie szczypały mnie oczy, skóra stała się miękka i nie ściągnięta. A ten zapach - cudny. Moja skóra była oczyszczona, nie podrażniona. Było to po prostu czuć.

Moje dzieci też go używają i choć są alergikami nic im jak na razie się nie dzieje, a ich skóra stała się taka gładziutka.. Bardzo mi podpasowało to mydło i na pewno będzie u mnie stale gościć... choć u nas trudno jest dostępne, to na pewno jakoś sobie poradzę :-)




W porównaniu z moimi mydłami.... no cóż nie mam co porównywać, widać i czuć wielka różnicę , a moje ręce nie są tak przesuszone.
Na pewno wypróbuję i inne rodzaje mydła Dove

Cena mydła 100 g to ok 4 zł


1 komentarz:

  1. Super recenzja :) oby tak dalej. Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://szymontestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)