czwartek, 12 lutego 2015

Magiczna rękę Pani Moniki - Konkurs

Jak już pewnie zauważyliście kocham promować rękodzieła.

Dziś przedstawiam Wam Monikę Krzycką.

Ta osóbka ma magiczne ręce z pod których wychodzą przecudne dzieła. Jakie?







Jej dzieła tak mnie urzekły, że musiałam do niej napisać :-)





Czyż to nie cudowne :-)

Pewnie nie jedna osoba marzyła o takim portrecie swoim lub dziecka na ścianie w salonie.
Muszę Wam się przyznać - w szkole podstawowej ja również rysowałam, uwielbiałam to... ale z powodu braku czasu, a i później chęci, przestałam. A i z tego, że co jakiś czas uwielbiałam co innego :-)



Napisałam o niej, bo należy jej się reklama - Zgadzacie się?

A żeby nie było... każdy z Was ma szansę mieć jej dzieło. Wystarczy wziąć udział w konkursie na jej Fanpage:





UWAGA!!!! MOI DRODZY KOLEJNA OSOBA MA SZANSE WYGRAĆ SWÓJ ORYGINALNY RYSUNEK/PORTRET  MOJEGO AUTORSTWA, JEDNAKŻE TYM RAZEM  W KOLORZE :D;D;D WYSTARCZY SPEŁNIĆ PONIŻSZE WARUNKI :
1. Polub i udostępnij fanpage Portrety/Rysunki https://www.facebook.com/Monix21Art?ref=hl
2. udostępnij zdjęcie konkursowe 
3.W komentarzu wpisz "gotowe "

Konkurs trwa do 20.03.2015r

https://www.facebook.com/Monix21Art/photos/a.632342946804210.1073741830.631904833514688/876258495745986/?type=1&theater






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)