środa, 29 października 2014

Wyniki testowania - Media Drukarnia i KONKURS

W ostatnim konkursie jednym ze sponsorów była:

Media - drukarnia / Studio reklamy - Logo



Dziś chciałam o niej troszkę napisać :-)


Na ich stronie można przeczytać:

Drukarnia
Nasza drukarnia świadczy usługi poligraficzne od 1995 roku. Znajdą Państwo w naszej ofercie szeroki zakres druków akcydensowych - od wizytówek, poprzez ulotki, plakaty, papier firmowy, po teczki ofertowe. Wysoka jakość wspomnianych materiałów, krótkie terminy realizacji oraz duży nacisk na satysfakcję klienta, to największe atuty naszej oferty.
Specjalizujemy się w druku offsetowym, aczkolwiek odpowiednie zaplecze techniczne drukarni, pozwala nam zaoferować wydruki w innych technologiach.

Tak więc niebawem będzie miała 20-lecie istnienia :-)


Nie jestem profesjonalistą w opisywaniu tego tematu, ale napiszę to co myślę :-)

Dostałam kartonik różnych produktów, które można zamówić u nich w drukarni:

- kalendarze na ścianę


- kalendarze na biurko







- notesiki o różnych wielkościach 


- wizytówki



- zakładki do książek i nie tylko


- różnorodne naklejki



Oczywiście to nie wszystko, bo jak każda drukarnia ma w ofercie o wiele więcej.

Dlaczego o niej piszę?

Ponieważ i ja nieraz zamawiam coś w drukarni.
Najczęściej są to wizytówki, ale i nieraz zamawiam etykiety z logo bloga

A kalendarz już wisi na mojej ścianie. Jest śliczny i czytelny. Uwielbiam te przesuwane kwadraciki. przynajmniej nigdy nie zgubi mi się dzień :-)

A te, w porównaniu z moimi są o niebo lepsze. Śliczny papier, kolorystyka - naprawdę rzuca się w oczy.
A naklejki - pełen profesjonalizm.
I najlepsze jest to, że nie wychodząc z domu, mogę wszystko załatwić przez internet :-)



Tanie ulotki, wizytówki, papier firmowy



Zapraszam do zapoznania się z ich ofertą:


http://www.media-drukarnia.pl/

oraz na ich stronę na Facebook:

https://www.facebook.com/mediadrukarniapl?fref=ts




I tu mam dla Was niespodziankę.


Jeden z 3 takich kalendarzy może być Twój :-)

Wystarczy, w komentarzu zgłosić chęć jego dostania/na FB też
Dziś zero wymagań - zero polubień :-)

No może z jednym... rozdanie to będzie miało sens, jak weźmie w nich choć 10 osób udział :-)

Nowych właścicieli wyłonię w losowaniu .

Rozdanie trwa do 25.11 :-)


21 komentarzy:

  1. Ja bardzo chętnie bym chciała taki kalendarz pisssssssss... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo by się przydał, więc zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam się i ja również po kalendarzyk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie przygarnę kalendarz :) uwielbiam te z okienkami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się ten z pomarańczami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. BARDZO BYM CHCIAŁA KALENDARZ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kalendarze. Oczywiście, że chcę zostać ich właścicielką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. i ja chetnie przygarne jeden do serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie bez kalendarza ani rusz więc zgłaszam się bo koniec roku tuż tuż 😃

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również chętnie zgłaszam się. U nas w domu kalendarz to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O jak ja bym chciała! ... :D zgłaszam się i liczę na troszkę choć miligram szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo bym była zadowolona gdybym wygrała kalendarz jestem chętna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj chętna jestem! :) Kalendarz musi być! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. czy ja sie jeszcze załapie ? bardzo bym chciała ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)