czwartek, 9 października 2014

Wyniki testowania cz.II - rowerek biegowy Storm od Caretero

Nasz nowy rowerek :-)

Storm Red




Pierwszą część z testowania już czytaliście:






Czas na podsumowanie testowania.

Trochę pogoda nam nie dopisała, i nie najeździliśmy się nim jak zaplanowałam.


Od dawna marzyłam o zakupie dla dzieci takiego rowerka. 

Owszem, mają zwykłe z dokładanymi bocznymi kółkami. Ale jakoś dzieci troszkę się boją nimi jeździć, zwłaszcza Asia, bo przez te boczne kółka - chwieje się na boki,  po nierównym terenie nie da się jeździć, bo owe kółka blokują jazdę.

Niestety jak zawsze, przy zakupie biegowego, przeszkodą jest kasa :-/

Ale kilka już oglądaliśmy, jak dla mnie drewniane, to jakiś żart - nie podobają mi się, mam na niego jakąś blokadę, mam wrażenie, że jak będą dzieci nim szaleć, to w końcu zaczną i drzazgi na nim być :-/

Takiego, metalowego nie spotkałam w sklepie.
Jestem pod niesamowitym wrażeniem. 
Wyglądem przypomina zwykły rowerek, mam masywną metalową ramę, pompowane kółka i nawet hamulec... brakuje mu tylko pedałów.
Dzieci przez ten czas nauczyły się utrzymywać równowagę. Jadą i nie przewracają się.
Nie boją się wsiąść na niego i to najważniejsze
Szaleją i to niesamowicie
Ostatnio Szymon poszedł na spacer z tatą i wrócił cały mokry, aż bałam się że się przeziębi. 

Niestety byłam wtedy w pracy, więc nie nagrałam tego szaleństwa :-/

Teraz fotki i filmiki













I na pewno już u nas zostanie :-)

Pewnie po kilku takich szaleństwach, dzieci szybko przesiądą się na normalny rowerek, na dwóch kółkach.
Jednak, ktoś miał niesamowity pomysł z tym rowerkiem biegowym. Boczne kółka to wielka porażka!!

Polecam serdecznie. Nie ma co się zastanawiać. Taki metalowy rowerek jest najlepszy.

Bym zapomniała :-)

Sprawdziłam i noszenie rowerka. 
Te 3,9 kg na prawdę jest wspaniałą  sprawą, gdy trzeba nieść rowerek z drugiego końca miasta



Moja ocena punktowa w skali od 1 do 5 rowerku pod kontem:
FUNKCJONALNOŚCI - 5

WYGLĄDU - 5

BEZPIECZEŃSTWA - 5

WYGODY - 5






Zapraszam na stronę producenta: http://www.caretero.pl/

oraz na








2 komentarze:

  1. u nas też świeży wpis na zakończenie testowania
    i Janek rowerek też polubił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetna recenzja i świetne fotki :-) Niestety u nas nie ma takich miejsc na szaleństwa rowerowe, my skromnie na małym podwórku - bo po chodniku to na testowanie jazdy zdecydowanie niebezpiecznie

      Usuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)