środa, 30 lipca 2014

Wyniki testowania - HydroSilk Jedwab w spray'u od Marion

Chwaliłam się tu moją paczuszką od Marion:




Dziś pora coś napisać :-)

Jak napisałam, na pierwszy ogień poszła odżywka w sprayu.






I jak zawsze zaczynam od opisu ze strony:



HydroSilk Jedwab w spray’u

ULTRA NAWILŻENIE
Nowa seria została stworzona do włosów suchych, matowych, odwodnionych, podatnych na uszkodzenia.
Lekka formuła, nie obciążająca włosów zawiera kompleks bogaty w humektanty, aloes oraz jedwab, które : zapewniają włosom optymalne nawilżenie chronią włosy przed utratą wilgoci nadają jedwabisty połysk
pomagają przywrócić włosom zniszczonym zdrowy i piękny wygląd.
Dzięki zastosowaniu wygodnego rozpylacza, odżywka doskonale rozprowadza się na włosach. Wygładza strukturę włosów, nadając im miękkość i piękny połysk.
Lekka mgiełka zapewnia odpowiednie nawilżenie każdemu kosmykowi
Idealnie nawilżone i lśniące włosy
Bez spłukiwania


A jaka jest moja opinia...








Nigdy wcześniej nie spotkałam się z odżywką w sprayu, więc moje podejście było trochę sceptyczne.
Ale opis na opakowaniu, co mogę przez nią zyskać skłoniło mnie do natychmiastowego użycia :-)

Pisałam Wam kiedyś, że oby trochę przesuszyć włosy fryzjerka zrobiła mi lekką trwałą, a teraz żałuję tej decyzji... moje włosy straszliwie są uszkodzone, już je podcinałam, ale jeszcze z 8 cm nadal jest w kiepskim stanie. Każde czesanie to koszmar, poplątane końcówki całkowicie. Zaraz po umyciu jest OK, bo nałożę odżywkę i ona pomaga mi je rozczesać, ale normalnie... nie dość że mi wypadają, to jeszcze przez czesanie pół włosów zostaje na grzebieniu :-/


Teraz to mogę powiedzieć, a raczej napisać, że mam luksus. Spryskam ową odżywką na suche włosy i mogę je bez problemu rozczesać. A zapach... cudowny. Normalnie czuć jakbym użyła perfumy.

Dzięki bardzo wygodnemu rozpylaczowi łatwo odżywka rozprowadza się na włosach,
Włosy stają się miękkie, pachnące :-)
Jeśli chodzi o nadanie połysku.... trudno mi to stwierdzić, może trochę.

Uważam, że odżywka w sprayu to produkt trafiony w dziesiątkę!!

Dla takich zabieganych ludzi jak ja, jest genialne. Spryskuję i tyle... żadnego czekania :-)

Polecam serdecznie



Cena za 130 ml produkt, to tylko 7,30 zł.

Cena jak wszystkie produkty Marion jest bardzo rozsądna, na każdą kieszeń.
A wydajność produktu bardzo duża ;-)

Strona Marion odsyła do sklepu Agness, więc i ja podaję linka bezpośrednio do owego produktu: 


Polecam również ich stronę na Facebooku:





Aby kuracja była jeszcze lepsza polecam nabyć cały komplet z tej serii

























2 komentarze:

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)