czwartek, 12 czerwca 2014

Zakończenie współpracy z JM Spa&Wellness - Stracone pieniądze

Dziś post nietypowy, bo informujący o oszustwie.

JM Spa& Wellness... tak, tak to ta Firma z którą współpracowałam.
Wiecie doskonale, że należało opłacić składkę, aby przez pół roku otrzymywać produkty do testowania.
Ja otrzymywałam, ale potem zaczęły się wydłużone dostawy, zamiast co miesiąc dostawałam co dwa...
No, okej, każdemu może się zdarzać.... potem o 3...
Gdy pisałam do nich, to wciąż uzyskiwałam odpowiedź, że paczka wychodzi w następnym tygodniu i na pewno otrzymam. W międzyczasie dokonałam opłaty za przedłużenie współpracy i to był mój błąd - bo już wiele osób o tym pisało, jak Firma zrobiła ich w konia, wiele osób mnie ostrzegało... ale ja zaraz otrzymywałam paczkę... więc..

Nawet napisałam post, jak fajnie się z nimi współpracuje!! Ożesz!!

I od wpłaty nastała cisza...Nie otrzymałam już żadnej paczki od początku stycznia, gdzie w nagrodę dostałam jeszcze suszarkę..

Pisałam do nich wielokrotnie, nazwałam ich Oszustami... postraszyli sądem

Tak więc, oficjalnie teraz ja mogę ich postraszyć sądem.
A zwłaszcza po tym, jak doczytałam niedawno, że nie wywiązują się nawet z dostawami, z zakupionych u nich w sklepie towarami.

UWAGA TU NIE KUPUJ!!! – www.naturalna.eu (drogeria internetowa). Istnieją również na FB jako JM Spa&Wellness Kosmetyki. Proszę, przekazujcie dalej.

Jakiś czas temu dokonaliśmy zakupów w tej drogerii i bardzo się rozczarowaliśmy. Pracujący tam ludzie są nieodpowiedzialni, niekompetentni i nie szanują klienta. Po złożeniu zamówienia kontakt z firmą się urwał, nie odpowiadali na nasze „e-maile” ani wiadomości na FB. Dopiero po 2 tygodniach dostaliśmy wiadomość, że pracownicy zrobili sobie długi weekend. Po kolejnych 2 tygodniach otrzymaliśmy zamówienie, które jak się okazało nie było kompletne, o czym niezwłocznie poinformowaliśmy pracownika drogerii. Ten zapewnił nas, że otrzymamy brakujący towar, a w ramach rekompensaty darmowe próbki. I dalej kontakt się urywa.

Do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy brakującego towaru, ani żadnej informacji wyjaśniającej zaistniałą sytuację.

Odradzamy zakupów w tej drogerii – www.naturalna.eu. Wiążą się z tym same nerwy i problemy.





Firma pada!!

Jeśli nadal współpracujecie, to na pewno już nie przedłużajcie.
Skopiowałam sobie całą moją rozmowę z JM Spa&Wellness, tak na wszelki wypadek.


Tu ich post z zapytaniem do kogo paczka nie dotarła i odpowiedzi:
https://www.facebook.com/spakosmetyki/posts/289806384521089



39 komentarzy:

  1. ja dostałam maila, ze nie przedłużają współpracy,czyli paczek nie dostaniemy ;) jedna wielka ściema !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zapłaciłaś? Jeśli tak, to może założymy zbiorowy pozew

      Usuń
    2. załóż na naszej stronie na fb wątek o tym i proponuje zebrać kilka osób które będą codziennie zgłaszać na fb tą stronę jako oszustwo. Po jakimś czasie fb może usunie ich profil. Tak było z inną stroną którą codziennie kilkanaście osób zgłaszało, zniknęła na amen :)

      Usuń
    3. ja zapłaciłam 12zł, za te 4 paczki, które miały przyjśc, więc 12zł mnie nie zbawi, ale na pewno będę trąbic o tym, żeby więcej się nikt nie dał złapac tak jak ja ;/

      Usuń
  2. też o tym czytałam ... no po prostu nie fajnie ... ale nie mogę nic powiedzieć bo ja z nimi nie współpracowałam ale jak wnioskuje z wypowiedzi to wielka porażka

    OdpowiedzUsuń
  3. Już na kilku blogach czytam o tej sytuacji...no wyszło nie za fajnie :/ Przykre, że tak was potraktowała firma. Ja współpracowałam z nimi na samym początku, a potem już nie przedłużałam współpracy i jak widać- wyszło mi to na dobre.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja juz kiedys pisałam, ze mnei oszukali. w kulki leca jak nic. oszusci i krętacze...

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zamieszczenie mojego apelu. To straszne, że już tylu ludzi zostało oszukanych :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja juz dawno zrezygnowalam i posta opublikowalam... to zawsze byli oszuści a tylko na pazerne blogerki zwalali winę...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zapłaciłam w marcu 10 zł za przesyłkę - tam mi tłumaczono, wariant II czyli mam dostać 3 paczki. W marcu dostałam jedną, w kwietniu i maju kolejne miały być - nigdy więcej ich już nie zobaczyłam. Zero odzewu od dłuższego czasu. Najpierw odpisywali ze w kwietniu, maju, w maju miały być obie...nie dostałam NIC. Chyba 6 terminów mi ustalali aż w końcu wczoraj dostałam maila :

    Dzień Dobry,

    w związku ze zmianą polityki firmy dotyczącą współpracy z blogami i odejściem od recenzowania

    produktów bardzo Nam przykro ale dotychczasowa współpraca nie może zostać przedłużona i dalej prowadzona. Firma JM Spa & Wellness ma jednak dla Państwa prezent na zakończenie współpracy – jednorazowy Bon o wartości 45 zł na kosmetyki.

    Bon obowiązuje dla blogerek które wybrały wariant II do współpracy i które nie zostały zablokowane na profilu FB.

    W celu realizacji Bonu proszę wybrać kosmetyki na kwotę 45 zł w sklepie www.naturalna.eu

    i w miejscu treść wiadomości do sprzedawcy wpisać ADRES BLOGA

    Paczki realizowane są od czerwca przez lipiec i sierpień 2x w tygodniu.

    Z góry dziękujemy za dotychczasową współpracę i przepraszamy iż tak długo oczekiwali Państwo na odpowiedź.

    Zespół JM SPA WELLNESS

    www.naturalna.eu


    Bez komentarza po prostu! Moje 2 siostry złożyły 2 różzne zamówienia. 1 nie dostała NIC druga część zamówienia. 1,5 miesiąca użerania się o zwrot pieniędzy...wreszcie się udało, a nie były to małe kwoty. Co do treści maila - uważam że zakończyć współpracę mogą dopiero po wywiązaniu się z obecnego zobowiązania czyli dostarczenia 2 obiecanych paczek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pazerne blogerki... To dlaczego płaciliśmy za współpracę

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosiu napisz post na swojej stronce, Ty masz wielu obserwatorów, niech nikt inny nie zostanie oszukany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na swoim blogu http://testerka-blogerka.blog.pl/ napisałam post dzisiaj :/ czuję się po prostu zdegustowana..prezent na zakończenie współpracy...taaaaa

      Usuń
  10. Witaj w klubie,ja rok temu dałam sobie z nimi spokój-jedna wielka ściema. A co gdyby tak...wszystkie oszukane blogerki złożył zbiorowy pozew ? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również dostałam tego maila. I o tyle dobrze,że wybrała wtedy wariant pierwszy współpracy,czyli jednorazowa darmowa przesyłka,której nie dostałam!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się nie łaszczyłam na nich mialam jakies przeczucie.
    Czyli wychodzi na to, że miałam rację i zaoszczędziłam sobie nerwów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie rozumiem takiego działanie i tak fatalnego podejścia do swoich klientów... szokujące!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja miałam z nimi „współpracę” rok temu. Nie dostałam dwóch paczek. Ale nie chcę mieć już nic wspólnego z tą marką. To był początek mojego blogowania i byłam łatwym łupem do wykorzystania.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja wybrałam wariant II, zapłaciłam wtedy 10zł. Dostałam dwie paczki, o majowej ni widu ni słychu.
    Mam nadzieję, że ten wariant z bonem 45zł będzie rzetelny i chociaż odejdą z godnością.
    W mojej sytuacji nie jest tak źle, przepadły mi dwie paczki tylko, a myślę, że 10zł za te dwie które otrzymałam to mało. Mam nadzieję, że będę mogła zrealizować bon i zakończyć to wszystko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykorzystasz bon i ucichniesz... I oto im chodzi, a ja na pewno cicho nie będę siedzieć, nie pozwolę nas blogerów robić w balona!!

      Usuń
  16. Mam prośbę - Napiszcie o tym poście na swoich blogach, Fanpage.. Ruszamy do boju!! Wiem, że zwyciężymy

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ten sam problem, do tego nie mam pojecia za co zablokowali mnie na swoim FB... co robimy dziewczyny? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to nie wiesz? na pewno choć raz publicznie musiałaś źle o nich napisać - to im wystarczy. Moją siostrę też zablokowali, nie dość że jest w takiej sytuacji jak ja - wariant II 1 paczka dwóch pozostałych brak, to jeszcze złożyła zamówienie którego nie dostała a zapłaciła z góry (!!!!) mimo tzw kredytu kupieckiego - to ta nic nie warta karta z kodem kreskowym. Co prawda pieniądze już po 2 miesiącach udało się odzyskać ale za to że na FB na ich funpage napisała że jest niezadowolona, później wysłała kilka wiadomosci prywatnych, dołączyła się do dyskusji o oszukaniu klientów...zablokowali ją

      Usuń
  18. Ja zaplacilam raz na samym poczatku i otrzymałam tylko 2 paczki ale to nie wszystko. Mama moja robila zamówienie w marcu czekala na nie prawie 3 tyg po czym okazalo się ze brskuje 2 kosmetykow wiec to zglodila. Napudali ze dostanie odpowiedź w ciągu 3 dni i do dnia dzisiejszego ani sliwa choc sama juz do nich o to pisalam chyba z 10 raxy ..

    OdpowiedzUsuń
  19. Postaram sie zrobić taką list osób poszkodowanych i wyślę zapytanie do Rzecznika. Poza tym napisalam już do FB p zablokowanie tej strony, przyłączcie się do strony AntyJM link powyżej.

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzisz..a ja juz kiedyś tu pisałam,ze ta firma jest nierzetelna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałaś, ale ja akurat paczki dostawałam.. Więc dlaczego źle miałam myśleć

      Usuń
  21. u mnie podobny post,
    zapraszam
    http://dzwoneczkowy-raj.blogspot.com/2014/06/jm-spa-kosmetyki-najwieksze-oszustwo.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Cześć Grażyno.My też kilka razy zostaliśmy oszukani przez różne firmy ,moim zdaniem ci co tak robią to typowe pustaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ale należy to ogłaszać - niech inni się już nie nabiorą!!

      Usuń
  23. Pamiętajcie o zgłoszeniu ich Fanpagu jako oszustwo

    Po prawej, koło wiadomości jest strzałka, rozwijamy i Zgłaszam stronę, Uważam, że nie powinna znaleźć się na FB, spam,oszutwo

    OdpowiedzUsuń
  24. Twój blog jest kolejnym, na którym o tym czytam :/ To jest normalne gnojstwo! Dobrze, że nie zdecydowałam się z nimi współpracować.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)