piątek, 8 listopada 2013

Wyniki testowania Szamponu - Atoperal Baby (post 5)


No tak, już widzę zapytania, a co z szamponem?



Owszem dostałam i szampon Atoperal Baby.
Również w tubce.

Opis produktu:
Mycie, pielęgnacja i ochrona włosów oraz skóry głowy u osób z wywiadem atopowym, czyli skóry wrażliwej, delikatnej, suchej, nadmiernie łuszczącej się, skłonnej do podrażnień, wykazującej niską tolerancję na standardowe preparaty myjące częste lub codzienne mycie każdego rodzaju włosów.
Opis działania:
Formuła szamponu opracowana została w celu zapewnienia intensywnej pielęgnacji i aktywnej ochrony skóry atopowej. Mocznik działa nawilżająco i przeciwświądowo. Aktywny kompleks α-hydroksykwasu (Lactic Acid) i L-Argininy poprawia ukrwienie skóry głowy, stymulując wzrost włosów i wzmacniając ich strukturę. Dodatkowo, AHA zapewnia świeży wygląd włosów (fresh-feeling), a L-Arginina odżywia i pielęgnuje włosy oraz ułatwia ich układanie. Dzięki zastosowaniu substancji o właściwościach nawilżających, kojących i antyoksydacyjnych, Atoperal® szampon wyraźnie zwiększa komfort i poprawia efekty codziennej pielęgnacji skóry wrażliwej.
Atoperal® szampon:
  • bardzo dobrze usuwa naturalne zabrudzenia oraz pozostałości preparatów pielęgnacyjnych z włosów i owłosionej skóry głowy;
  • zapewnia odpowiednie nawilżenie skóry głowy;
  • pielęgnuje włosy, nadając im naturalny blask i elastyczność;
  • posiada optymalne własności myjące i pielęgnujące.
Sposób stosowania:
Niewielką ilość szamponu nanieść na mokre włosy i delikatnie wmasować. Po 2 minutach dokładnie spłukać. Zaleca się stosowanie szamponu wraz z innymi preparatami z linii Atoperal®: żelem do mycia ciała, kremem oraz emulsją.


A moje zdanie..

Jeśli chodzi o skórę głowy i włosy moich dzieci nie mam żadnych zastrzeżeń.
Są zdrowe, piękne i lśniące.
Więc nie mogę co porównywać... szkoda.
Ale dałam go mojej mamie, która ma bardzo przesuszoną skórę głowy. Niestety nie myje głowy zbyt często, abym mogła coś więcej napisać.
Na początek napiszę o jednym minusie - wodnisty, bardzo wodnisty, chciałam tylko otworzyć tubkę a pół mi się na rękę wylało.



Zapach podobny do emulsji, taki niemowlęcy, delikatny.
Super się pieni, nie trzeba dużo go nakładać.
Włosy bez problemu się rozczesują.

I co obserwuję u mamy... nawilża skórę. Już nie ma aż takiej wysuszonej, ale to dopiero z 5 razy go zastosowała.

Cena - od 12 do 23 zł, czyli znów różnice z kosmosu :-)

Ale jak zawsze szukajcie w necie... a znajdziecie





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)