poniedziałek, 2 września 2013

Zmiany powoli następują

Dzieci były dziś w przedszkolu.
Ciekawe jak dziś przeżyły nową nauczycielkę i nowych kolegów w grupie.
Na razie mało co mówią.
Zmiana szafki - była wielkim zaskoczeniem i Asia nie mogła tego zrozumieć.

A ja od rana siedziałam na blogu i próbuję coś zmienić.
Myślałam, że to takie proste... ale jakoś nic mi się nie podoba tak 100%
Jedna z koleżanek próbuje stworzyć mi banerek, aż nie mogę się doczekać :-)

A może jeszcze coś mi podpowiecie?

5 komentarzy:

  1. U mnie również być może jeszcze dziś wielkie zmiany na blogu :) Aż się doczekać nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dxieci szybko sie zaklimatyzyja. Nasz czeka zlobek od listopada.
    Jesli chodzi o bloga, to tez mam w planach zmiany, ale nie mam jak sie do tego zabrac. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już nie raz brałam się za to... ale jakoś nic mi się nie podobało

      Usuń

Za każdy komentarz z góry dziękuję.
Piszcie, bo to mobilizuje mnie do dalszej pracy :)

Im więcej komentarzy, tym większe zainteresowanie Firm - pamiętajcie :-)