środa, 24 lipca 2013

Wyniki testowania - Krem naprawczy do rąk Mariza

Dziś muszę napisać o moim ukochanym kremie do rąk.
Nie dostałam go od nikogo do testowania, kupiłam go.
Znalazłam go w katalogu Mariza - Acitive Care Krem do rąk naprawczy

Gdy przeczytałam  opis na stronie:

"Krem naprawczy Active Care przeznaczony do pielęgnacji bardzo suchej i zniszczonej skóry dłoni, a także szorstkiej skóry łokci, kolan i stóp.
Dzięki skoncentrowanej formule oraz specjalnie dobranym aktywnym składnikom intensywnie regeneruje, odżywia i nawilża przynosząc ulgę spierzchniętej skórze. Zawarte w kremie d-pantenol i alantoina pobudzają wzrost i odnowę komórek naskórka, łagodzą podrażnienia. Gliceryna oraz mocznik zapewniają skórze długotrwałe nawilżenie, w widoczny sposób uelastyczniają ją , zmiękczają i wygładzają. Masło shea odbudowuje i wzmacnia warstwę hydro-lipidową naskórka oraz delikatnie go natłuszcza. Krem tworzy ochronny film, który na wiele godzin zabezpiecza dłonie przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych. Regularne stosowanie preparatu sprawia, że skóra staje się miękka i aksamitnie gładka."


nie mogłam go nie kupić.
Przez pracę mam okropnie wysuszoną skórę, zimą mi pękała i nawet krem leciała.
Stosowałam kilka kremów, żadnych efektów. Może tylko chwilowa ulga, nawet te z apteki.

Już po pierwszym zastosowaniu poczułam wielką ulgę. Krem cudnie pachnie i szybko się wchłania, jest wydajny.





Po tygodniu zauważyłam coś jeszcze  - moje kruche paznokcie nie pękały, rosły i rosły, i były twarde.
Zauważyły to nawet koleżanki z pracy. Zawsze miałam małe paznokcie i to zawsze w pracy musiałam pilnikować, bo pełno zadziorów.. a tu.. WOW, a nic nie pisali że działa i na nie.




Zaczęłam mieć paznokcie, piękne :-)
Od razu zakupiłam też w Mariza - odżywkę i pierwsze lakiery.
Polubiłam to

Pewnie, chcecie wiedzieć jaka cena - 9,90 zł
Czy dużo, czy mało... dla mnie super cena, za super produkt!

Zakupiłam już następne 2 sztuki, jeden mam w torebce, drugi w domu.
Moje koleżanki też już go mają. 

W końcu jestem chodzącą reklamą tego kremu :-)

Ostatnio w dzień stosuję i inne kremy (ostatnio dużo mam kremów do testowania),
 ale na noc - OBOWIĄZKOWO Krem naprawczy w większej ilości, jako tzw. maskę regenerującą.


2 komentarze:

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)