sobota, 12 stycznia 2013

Wyniki testowania - COBI

No może po świątecznym lenistwie wezmę się do roboty :-)))


Jakiś czas temu pisałam, że dostałam kilka rzeczy do testowania... jakoś zabrakło czasu i dopiero zaczęłam.
Tuż przed świętami niesamowita niespodzianka od firmy Cobi,
Klocki dla dzieci Cobi



w sam raz na mega prezent dla dziecka.


Zestaw zawierał aż 4 różne zabawki





 - Gomu puzle-gumko-figurki - to kolekcja figurek do zbierania. Są to gumki i składają się jak puzzle




Figurka GOMU 



Gumki są małe i jeszcze składają się z części, dlatego od razu je schowałam, bo moje dzieci są na to jeszcze za małe. Ale za kilka lat, na pewno to wyciągnę, bo sama pamiętam, jak szukałam super gumek i ekstra strugaczek... i miałam niezłą kolekcję. A propos, czy Wy też przy sprzątaniu z łezką w oku, ale wyrzucaliście swoje kolekcje? Ojej jak ja teraz żałuję swoich decyzji w tej sprawie. Teraz były by jak znalazł dla dzieci.



- Bizu - od razu przypadło do gustu mojej córce i do dziś ją nosi jako bransoletka.






Bizu to unikalna biżuteria dla dziewczynek. Składa się z różnych koralików z których można stworzyć bransoletki i naszyjniki.  Bizu są magiczne, gdy pokręcimy troszkę powstają figurki:







- Moon Dough - pianka lekka, puszysta, nie wysusza się. Plastelina się chowa!!!







Moje dzieci nie mogły się oderwać od zabawy. Szkoda, że dostały 2 takie same foremki. Ale jako mama - zawsze mam dużo rzeczy, które zawsze mogą się przydać. I tak w ruch poszły - dozowniki od syropków, zakrętki od różnych butelek i nie używane foremki do ciastek :-)
Dzieci są zakochane w "piankolinie", więc może na jakiś prezent dostaną zestaw, tylko jeszcze nie wiem który, ale chyba farma będzie najlepsza






- Bendaroos - super sznureczki do tworzenia wzorów bez kleju :-)







Jak widać, to kolorowe sznureczki, wykonane z wosku. Można z nich robić różne kształty i figurki. Świetna zabawa na wiele godzin, a w połączeniu z "piankoliną" może wiecznie trwać.

Poniżej arcydzieła stworzone zaraz po wysyłce:









Podsumowując - Zabawa z Cobi nigdy się nie kończy.
Mają mega pomysły na prezent dla każdego dziecka, w każdym wieku. 
Może nieraz ceny odstraszają, ale wiadomo, że tej firmie można ufać i nic naszym dzieciom nie zaszkodzi, więc warte są swojej ceny.
Polecam serdecznie












1 komentarz:

  1. Widać że zabawa z klockami była bardzo udana. To dobrze bo właśnie klocki https://modino.pl/klocki powodują, że nasze dzieci bardzo fajnie się rozwijają.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)