poniedziałek, 9 lipca 2012

Wygraj wyjazd do hotelu


Wygraj wyjazd dla całej rodziny do wybranego hotelu


Konkurs internetowy „Wybieraj i wygrywaj”: Aby wziąć udział w konkursie i wygrać wyjazd do wybranego przez zwycięzcę konkursu hotelu należy wykonać zadanie konkursowe.
W konkursie do wygrania:
- wyjazd do wybranego przez zwycięzcę konkursu hotelu + kosz napojów Zbyszko i wody mineralnej Veroni Mineral
- 1x koc piknikowy JJ Cole ufundowany przez firmę Solution Baby Care
- 1x ręcznik kąpielowy od firmy Zbyszko
- 15x bon o wartości 100 zł na zakupy w sklepie internetowym bartek.com.pl

Zgłoszenie konkursowe obejmuje:
a) wskazanie hotelu, w którym pobyt Uczestnik chce otrzymać jako nagrodę za zwycięstwo w Konkursie. Wyboru dokonać należy w Aplikacji konkursowej spośród ofert hoteli dostępnych do wyboru (Arena Słońca w Łebie, Zalesie Mazury Active Spa, Columbus w Rowach);
b) odpowiedź na pytanie konkursowe zamieszczone w Aplikacji konkursowej; Odpowiedź nie może zawierać więcej niż 400 znaków licząc odstępy; Odpowiedź nie może być obraźliwa, wulgarna, niezgodna z przyjętymi obyczajami; odpowiedź nie może naruszać praw osób trzecich.

3 komentarze:

  1. właśnie biorę udział w tym konkursie jury wybrało 15 zgłoszeń z ponad 500 w tym też moje jeśli podoba Ci się mój opis proszę o głos https://www.facebook.com/gufikselect/app_326964444035309
    => Może to banalne.........
    1.Polub gufik w prawym górnym rogu
    2.zaznacz krzyżyk przy moim zgłoszeniu
    Moje zgłoszenie zaczyna się od słów "Może to banalne....." drugi opis
    3.zaakceptuj regulamin
    4.WYŚLIJ głos

    OdpowiedzUsuń
  2. Głosi poszedł :-) Życzę powodzenia i daj znać, czy wygrałaś

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani Mirko Wielkie Gratulacje. Właśnie odkryłam, że to Pani wygrała. Super, cieszę się, że pomogłam. Życzę udanego wyjazdu do Columbusa. Mam nadzieję, że Pani przekaże jak tam było

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)