piątek, 29 czerwca 2012

Wyniki testowania kubka niekapka MAMbaby

No i odkrywam tajemnicę. Nawiązałam współpracę z Firmą MAMbaby. I oto takie skarby dostaliśmy do przetestowania:





Paczuszka sprawiła nam niesamowitą radość. Owe produkty miała przetestować Asia, ale Szymuś, choć już nie dla niego takie rzeczy, chętnie z owych produktów skorzystał i przetestował.


Na pierwszy ogień poszedł : Kubeczek niekapek 8+

http://sklep.mambaby.pl/produkty_butelki_8_miesiaca_mam_learn_to_dring_cup_270ml.html



Na zdjęciu poniżej pokazuję po kolei czynności jakie należy wykonać, aby złożyć kubek. Nie sprawia to żadnego kłopotu. Jest to bardzo proste.


Naprawdę jest niekapek :-) Sprawdziliśmy na wszystkie sposoby, nic nie wyleciało. Co jest wielkim plusem w porównaniu z innymi, wcześniej używanymi niekapkami. Jak bardziej się nim trzepało to wylatywały krople. Kubek jest wykonany z porządnego materiału. Wiem, bo kubek był wszędzie rzucany (podłoga, kamienie, asfalt) i jak na razie nie ma na nim nawet ryski :-)
Ustnik jest niesamowicie prosty w utrzymaniu czystości w porównaniu z poprzednimi kubeczkami.  
A kształt dopasowany do dziecięcych rączek.
Jednym słowem BRAWO MAMbaby!! Od dziś to Nasz kubek na podróże i spacery.
A dla wszystkich chętnych zakupu tego cudeńka, informuję że jeśli klikniecie obok na baner MAMbaby lub tu: https://www.facebook.com/MAMPoland  i zostaniecie ich fanami na FB będziecie mieli 20% zniżki na zakupy w ich sklepie
Obecnie cena tego kubka to 31,30 zł, ale minus rabat to 25 zł, czyli cena zwykłego kapiącego, niekapka :-)

Dziś tylko wynik testowania kubeczka, więcej nie dałam rady. Ale już nie długo.... :-)))








2 komentarze:

  1. Ja kupiłam córce niekapek, który kapie :D Córka nie pije z butli, ani nie ciągnie smoka, więc myślałam, że taki niekapek będzie rozwiązaniem - niestety myliłam się, ale wypatrzyłam butelkę , która zamiast smoka ma łyżeczkę, może się uda coś wykombinować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale to nie był kubek z MAMBaby? O tym z łyżeczką nawet bym nie pomyślała... dziwna butelka. A może ten z LOVI 360 ?
    Niestety czasem dziecko zmusza nas do kupowania następnych i następnych butelek... a może czas na zwykły kubek, tylko że pod Twoją opieką będzie pić. Życzę powodzenia.
    A moja podpowiedź - szukaj konkursów, gdzie można takie niekapki wygrać :-))

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)