sobota, 16 czerwca 2012

Wyniki testowania dezodorantu Garnier Men mineral 72H neutralizer

Otrzymałam do testowania dla mojego męża 72h neutralizer
Dezodorant Garnier Mineral Men Neutralizer Spray

Pierwsze co sprawiło na nas ogromne, pozytywne wrażenie to zabezpieczenie. Jak dla nas - coś zupełnie nowego, oryginalnego.

W końcu nic samo się nie wyciśnie w torbie z klamotami męża. Zapach - niesamowity. Faktycznie nie zostawia żadnych śladów na ciemnych ubraniach i nie robi żółtych plam na białych koszulach. Zapach utrzymuje się bardzo długo. Mój mąż w końcu, po całym dniu pracy na budowie pachnie, a nie czuć tylko sam pot. A jego ubrania pachną :-)) Dziękuję za możliwość przetestowania go. Od tej pory - to dezodorant mojego męża - już nie szukamy innych

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)