sobota, 6 kwietnia 2024

Testuję z Ariel dzięki InStars


Witam

Wieki mnie tu nie było, ale muszę się Wam pochwalić.
Od tak sobie kliknęłam i okazało się, że będę testować kapsułki do prania Ariel co non stop widzę reklamę w TV

I oto paczuszka z moją niespodzianką





Bardzo się cieszę, bo używam tylko kapułek i szukam odpowiednich, aby spełniały wszystkie moje wymagania

Oto opis kapsułek:

Kapsułki Ariel PODS®+ Extra Clean Power umożliwiają skuteczne usuwanie plam przy pełniejszym załadunku pralki! A jeśli po każdym praniu możesz mieć więcej czystych ubrań, to oznacza, że rzadziej pierzesz. Dzięki temu oszczędzasz wodę i energię, przyczyniasz się do zmniejszenia emisji dwutlenku węgla do atmosfery. 


Jak dla mnie warto je wypróbować, a przy dzieciach tych prań jest ogrom.

Tak więc, zaczynamy testowanie
;-)





#ArielPods #Ariel #KapsulkiAriel #ArielvsPełniejszaPralka #prezent

Trzymaj zawsze poza zasięgiem dzieci. Dowiedz się więcej na www.keepcapsfromkids.eu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)