sobota, 20 kwietnia 2024

Ariel PODS®+Extra Clean Power - wyjątkowa czystość także w niższej temperaturze!

 Informacja o praniu w niskiej temperaturze i usuwanie plam nawet tygodniowych bardzo mnie skusiły, aby zgłosić się do tego testowania.

Wiadomo - oszczędność kusi najbardziej.

A plamy przy dwójce nastolatków też często się zdarza... choć przyznaję się i mi się to zdarza ;-)


A więc próba generalna na mojej ulubionej domowej bluzce. Ostatnio poplamiłam ją sosem do spaghetti





Chyba nie muszę zaznaczać bo widać plamy pomidorowe.

Pralka nastawiona na 30 stopni , bęben nabity ile się da...
I po wyciągnięciu prania oto taki efekt:


HURRA!!!
Bluzka uratowana :-)



Nie wiem, jak Wy, ale ja jestem pod wielkim wrażeniem. 
Oj czuję, że te kapsułki na stałe zagoszczą u mnie w łazience


#ArielPods #Ariel #KapsulkiAriel #ArielvsPełniejszaPralka #prezent
Trzymaj zawsze poza zasięgiem dzieci. Dowiedz się więcej na www.keepcapsfromkids.eu.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)