wtorek, 15 kwietnia 2014

Czas na pochwalenie się :-)



Dostałam takiego oto e-maila:





Witamy!

Twój Zestaw Ambasadorki Garnier jest już
w drodze!

Dziękujemy za potwierdzenie udziału w naszej kampanii. Z przyjemnością informujemy, że Twoja paczka została wysłana i jeszcze w tym tygodniu przywita Cię kurier Siódemki.

Co znajdziesz w swoim Zestawie Ambasadorki Garnier?

  • 2 kremy Garnier Lift Expert 45+ (na dzień oraz na noc) dla siebie
  • Nasz Przewodnik po kampanii Garnier, w którym znajdziesz szczegóły i przyjemne zadania o jakie Cię poprosimy w trakcie naszego programu Garnier
  • 2 różne kremy dla Twoich koleżanek, które będziesz mogła rozdzielić do 20 małych słoiczków przygotowanych specjalnie dla nich
  • 20 ulotek, które również możesz wręczyć swoim koleżankom
  • 20 zaproszeń na Naturalne Spotkania Garnier - Twoje spotkania z przyjaciółkami (szczegóły w paczce)
  • 20 ankiet dla Twoich koleżanek, które możesz wręczyć podczas swoich spotkań i dać szansę wygrania jednego z 20 zestawów Garnier.




Jeszcze się nie zarejestrowaliście?
To do dzieła:


http://rekomenduj.to/rejestracja

3 komentarze:

  1. Gratulację, czekałam właśnie na info czy się dostanę na nową kampanię, ale jak widzę są to kremy dla osób ok.45 lat, więc nie dla mnie:( Ale czekam na kolejne kampanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kremy były różne.. i 25 i 55+
    Oni dostosowali kremy do wieku.. Tak, mam prawie 40 lat :-)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)