środa, 13 czerwca 2018

Wyniki testowania - Werther's Original od Rekomenduj.to


Chwaliłam się Wam, otrzymaną paczką od Rekomenduj.to






I jak tu im się oprzeć :-(


Po zrobieniu zdjęcia paczce, musiałam szybko to schować, bo pewnie moje dzieciaki w mgnieniu oka szybko by ją opróżnić. ( czytaj " i mamusia także" )

Schowałam sobie i do torebki, bym mogła i innych poczęstować ;-)

W paczce, chyba dla przypomnienia smaku, miałam i inne cukiereczki Werthers, które doskonale znam, ale najważniejsze to te nowe

Werther's Original Soft Eclais



Pyszne czekoladowe nadzienie otulone delikatny, karmelem. To cukierki stworzone dla Ciebie. Unikalna receptura i składniki najwyższej jakości sprawiają, że są tak wyjątkowe. Za każdym razem, gdy poczujesz jak rozpływają się w ustach, przeniesiesz się do niezwykłego świata karmelu...


Świetny opis, co nie?
Ale fakt, piszą prawdę, są niesamowite





Niestety ich wielką wadą jest to, że za szybko znikają :-(
Super sprawą by było zrobienie ich w większym opakowaniu. Bo jakbym chciała kupić je dla mojej rodzinki, tak na przekąskę... to bym z 10 paczek potrzebowała :-)

W smaku są doskonałe, uwieliam ciumkać karmelkowe tofii i bach... niespodzianka - pyszne czekoladowe nadzienie - do fotki przegryzłam, ale najlepsze są jak się je żuje :-)

Polecam z czystym sumieniem. 

MUSICIE JE SPRÓBOWAĆ!!

Opakowanie 70 g, cena około 3,50 zł


I tak jak pisałam wyżej, w paczce znalazł się i inne rodzaje cukierków







SOFT CARMELS 


Wciągająco miękkie cukierki karmelkowe. Pyszne, delikatne i kremowe







i tu nie ma niespodzianki ;-(







CREAMY FILLING

Pyszne połączenie śmietankowych cukierków z delikatnym nadzieniem karmelkowym







I moje od lat ukochane cukierki

CREAM  CANDIES
Cukierki  Śmietankowe


Klasyczne cukierki Werther's Original o wyjątkowym, śmietankowym smaku




Podsumowując - wszystkie są MEGA smaczne, ale w mojej torebce nadal będa gościć te oryginale, te pierwsze, śmietankowe cukierasy. Dlaczego?

Ponieważ, tamte szybo się kończą, a te żuję i żuję i nie ma ich końca... a to właśnie mi bardzo odpowiada, gdy mam wielką ochotę zjeść coś słodkiego.
Uwielbiam je żuj oglądając swój ulubiony serial ... hmmm rozmażam się, robię odlot ;-)



Nie, nie mówię całkowicie NIE tamtym. One będą na specjalne okazje ;-)


A WY na co czekacie?
Już lecieć do sklepu - czas na wypróbowanie i znalezienie swojego ORIGINAL CUKS ;-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)