czwartek, 26 października 2017

Kto chętny na Masowe Oczyszczenie m.in. ze mną?







NIESPODZIANKA

15.11.2017 ruszamy z Masowym Oczyszczeniem.

Aby Was zachęcić do przyłączenia się do nas, wśród osób, które nabędą u mnie lub zarejestrują się poprzez link http://480900021794.fbo.foreverliving.com/ i nabędą go sami z 15% rabatem - w komentarzu napiszą GOTOWE, rozlosuję Dzbanek Dafi plus 2 filtry, aby nie trzeba było non stop kupować wody butelkowej ;-)


Biorę wszystkie osoby które od dziś do 13.11.2017 zakupią Clean9.
Nagrodę dostarczę osobiście lub wyślę paczkę, ale tylko na terenie Polski


Masz więcej pytań - zapraszam na PW




* Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o Grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 Roku Nr 4, poz. 27 z późń. Zm.)

*Ta promocja nie jest sponsorowana, prowadzona, administrowana i związana z Facebookiem w żaden sposób. Jako uczestnik rozumiesz że dostarczasz informacje organizatorowi promocji a nie Facebookowi. Informacje podane w konkursie, będą wykorzystane w celach wyłonienia zwycięzcy tego konkursu.






Link do postu na FB

https://www.facebook.com/Aloe-vera-Forever-Gra%C5%BCyna-Ryndak-1228196933944767/


1 komentarz:

  1. W sumie ja też od pewnego czasu postanowiłem zadbać o swoje zdrowie, ale w trochę inny sposób to rozpocząłem. Wszystko zaczęło się od oczyszczacza powietrza zdrovi, gdyż stwierdziłem że powietrze którym oddycham w moim domu nie jest na tyle zdrowe i świeże.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)