niedziela, 13 sierpnia 2017

Wyniki testowania - Nawilżająca pomadka do ust z kwiatkiem od ShipGratis.eu

Jakiś czas temu zamówiłam na stronie Shipgratis coś co mi się rzuciło w oczy

Otrzymać to mogłam w ramach współpracy z  ShipGratis.eu

Niestety ponownie paczka nie dotarła, ale jak zawsze firm wywiązuje się z zobowiązań i wysłali produkt po raz drugi, tym razem otrzymałam :-)




A co to jest?


Otóż jest to Nawilżająca pomadka do ust z kwiatkiem

Fajna nazwa co nie?

Zaciekawiona, zaglądnęłam na stronkę produktu


Opis ze strony:

Wspaniała pomadka do ust, która Twoje usta nie tylko nawilża, ale doda im ładnego wyglądu i koloru. Zmienia swój kolor według temperatury Twojego ciała. Można wybierać z kilku wariantów.



I okazało się, że to coś fajnego i nie spotykanego, więc postanowiłam to zamówić :-)


Do wyboru miałam jedną z 3 rodzai, w sumie nie wiedząc jaka może być różnica wybrałam ten ciemny róż






 Tak więc, po długim oczekiwaniu otrzymałam to cudo:




nie wiem, czy na zdjęciach widać ten cudny kwiatuszek w środku :-)

Niestety nie mam jak sprawdzić, czy zmienia kolory pod wpływem zmiany temperatury ... musiałabym wszędzie zdjęcia robić, aby to uchwycić.. 

Na pierwszym jestem bez, na drugim zaraz po nałożeniu, na trzecim po 3 godzinach
  









Nie wiem, czy Wam się podoba, ale mi bardzo, w końcu mam coś czego inni nie posiadają..... na razie ;-)

A tak prawdę mówiąc miałam.... bo pomadka jest już w posiadaniu mojej córki ;-)

prawie mi w ekran weszła by Wam się pokazać ;-)



Oto link bezpośredni do produktu:




Obecna cena 42,40 zł, ale jak pisałam nie raz często są na tej stronce promocje.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)