poniedziałek, 13 marca 2017

Wyniki testowania - K2r, Colour Catcher od Rekomenduj.to #złapKolor#rekomendujto

Jakiś czas temu otrzymałam Magiczną Paczuszkę od Rekomenduj.to:




Co zawierała ta Magiczna Paczuszka?

Otóż są to chusteczki, które:
- zapobiegające zafarbowaniu ubrań, 
-umożliwia pranie różnych kolorów razem, 
-sprawia, że ubrania dłużej wyglądają jak nowe, 
-skraca czas poświęcony na sortowaniu prania, 
-ogranicza liczbę prań








Produkt o podobnych właściwościach już znam od bardzo dawna, tylko z innej firmy.
I uważam, że tego typu produkt powinien znajdować się obowiązkowo w każdym domu. 

Każdy z nas na pewno nie raz miał przygodę, gdy do bębna trafiła rzecz co zafarbowała całe pranie. 
Albo kupując nowe ubranie zastanawiamy się, czy zafarbuje, więc często pierzemy to ręcznie.

Prawda?

Dlatego przed praniem wielu z Was segreguje ubrania.
Tym sposobem niby zwykłe pranie, a zabiera nam cały dzień, po pierwsze sortowanie, po drugie kilka razy trzeba włączyć potem pralkę.
A ja mam już swój sposób na to i czas zyskany, to mój czas dla rodziny :-)
Zgodnie z instrukcją wkładam chusteczkę na dno bębna, a potem wrzucam wszystko co popadnie - białe, czerwone, czarne... 
KONIEC SORTOWANIA!!
KONIEC KILKU PRAŃ!!
Zyskałam czas, zaoszczędziłam wodę, prąd!!
Dla niedowiarków fotki:





I naprawdę ubrania nie szarzeją.. wszystko łapie ta chusteczka. 

Jak można przeczytać:
Dzięki opatentowanej technologii chusteczka działa jak magnes przyciągający do siebie uwalniane podczas prania barwniki i brud, zapewniając ochronę Twojego prania.


Jak dla mnie bomba i mam nadzieję, że i Was przekonam do nich.

Jeszcze nie widziałam, ale są różne produkty K2r
- Intensive White
- Saszetki 2w1 Intensive White + odplamiacz
- Saszetki 2w1 Colour Catcher + odplamiacz
- Środek do czyszczenia pralek 3w1 Washing machine Cleaner

Raz wypróbujesz i już z nich nie zrezygnujesz :-)  #złapKolor#rekomendujto



A jaka cena?

Za 20-sztukowe opakowanie zapłacimy 23 zł



POLECAM!!!!


                                   







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)