środa, 26 lutego 2014

Wyniki testowania - Wansou Belle lessive od Firmy Tomil


Czas na recenzję Płynu, który otrzymałam w ramach współpracy :-)

Logo firmy Tomill s.r.o.



O przesyłce pisałam tu:


I jak zawsze, na początek opis ze strony:

Specjalny środek do prania z płynem zmiękczającym Balsam & Delicate 2 w 1


Z dodatkiem wyciągów z Aloe Vera. Odpowiedni do prania wełny i delikatnych tkanin. Włókna pierze w sposób oszczędny, pielęgnuje je i przywraca pierwotną miękkość i świeżość. Nadaje się do wszystkich typów pralek i do prania ręcznego.

Opakowanie
1000 ml




Troszkę zwlekałam z recenzją, ale chciałam zrobić kilka prań, aby moja recenzja miała jakiś sens... co miałam napisać tylko o opakowaniu i zapachu? ;-)


Sezon używania odzieży wełnianej w pełni, więc w ruch pralka szła.
Podobnie jak płyn do płukania, zapach jest delikatny, kwiatowy.
Do ciuchów pranych w płynie nie używałam już żadnych płynów do płukania... bo nie musiałam.
Ciuchy ślicznie pachniały, wełna na prawdę była mięciutka i co najważniejsze.. nie elektryzują się, o odróżnieniu do pozostałego prania!!

Skusiłam się i kupiłam kapsułki zagraniczne, ale produkowane w Polsce... 
Wcześniej zawsze wolałam mieć sprowadzane z zagranicy.. i nigdy nie musiałam dodawać płynu do płukania, bo ten z kapsułki starczał i ubranie ślicznie, długo pachniało i nigdy się nie elektryzowało.

A tu.. po jednym dniu noszenia swetra i na wierzchu fartucha, myślałam, że nie ściągnę. Iskry strzelały i aż bolało.. masakra jakaś.
A w domu na złość żadnego płynu, kupiłam go dopiero po paru dniach... no i trzeba do końca zużyć te podróby i nigdy więcej!!!

Ale teraz po odkryciu Wansou nie wiem, czy będę kupować te kapsułki.
Jeden produkt, a mam i płyn do prania i zmiękczacz !!

Tylko muszę dokupić do zwykłego prania.

A czy dopiera... no cóż nie sprawdziłam przy jakiś większych plamach.

Ale ślady po pudrze i po obiadkach dzieci puściło.

Marka Wansou chyba na długo zawita w moim domu.

Dlaczego?

Bo jest świetna i do tego tania.

Cena tej butelki to koło 7-9 zł, więc jak na 16 prań to cena jaką współczesne gospodynie kochają najbardziej :-))

Mam tylko nadzieję, że i niebawem ogólnie dostępna... bo Kaufland mam za daleko :-(



Zapraszam do zapoznania się z całą gamą płynów do prania:


i oczywiście i zerknijcie na inne ich produkty :-)

oraz zapraszam na ich stronę FB:











3 komentarze:

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)