poniedziałek, 21 października 2013

Muszę się pochwalić przesyłkami, a co :-)

Więc chwalę się :-)
Dawno tego nie robiłam


Otrzymałam darmową pomadkę - prawdę mówiąc nie pamiętam z jakiej strony :-)




I przesyłka dzisiejsza, która mnie bardzo zaskoczyła, choć wiedziałam, co dostanę :-)

Oto moja nagroda w konkursie Mariza


Cudny kuferek na zamek szyfrowy :-) Już nikt nie ukradnie moich kosmetyków!!! HIHIHIHI





I zestaw 16 pędzli z naturalnego włosia


http://biuro.aptel.pl/~aukcje/ag92a/6.jpg


Chyba czas zacząć się malować :-)






11 komentarzy:

  1. Gratuluję :)

    Też mam taki kuferek, jest bardzo przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jest sssssssssssssuuuuuuuuuuuuuuppppppppppppppeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrr :-)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Myślałam, że będą jakieś badziewiaste... a tu taka niespodzianka

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jeszcze jej nie używałam, czeka na zimę :-)

      Usuń
  4. No, no, no bardzo fajne przesyłki :) Miłego testowania :D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz z góry dziękuję.
Piszcie, bo to mobilizuje mnie do dalszej pracy :)

Im więcej komentarzy, tym większe zainteresowanie Firm - pamiętajcie :-)